Hello girls!

Hei på deg[:)] Virker som du er travelt opptatt med eit spennende liv, så gøy å spele inn plate då! Ka type musikk er det? Og så moro at sønnen din har fått sansen for musikk og. Her er det ikkje teikn til LITT rytme enda[:D] Men håper jo det kjem, hadde vore veldig trist om ikkje vesla blei interessert i musikk.
Blogging er gøy, prøvd sjøl, men finner aldri på noko å sei. Føler alt blir for privat, he he, er litt "old fashion" der. Men veldig kjekt å lese. Du må legge ut link så fort du har begynt[:)]

Koselig med hilsen fra deg ;D Høres virkelig ut som du har mye spennende som skjer rundt deg :) Jeg hadde elsket å lest om det på bloggen din, så synes du skal lage ;D

Klem <3

ORIGINAL: lillebebis

Koselig med hilsen fra deg ;D Høres virkelig ut som du har mye spennende som skjer rundt deg :) Jeg hadde elsket å lest om det på bloggen din, så synes du skal lage ;D

Klem <3

Sign! Og forresten, min gutt elsker også musikk! [:)][:D]

hei ellemamma[:D] missed you [:)] så bra at hverdagn er fylt med spenning og moro om dagen, en blogg fra eg hadde vært morsom og lese[:D]
Hvordan sjanger er du innenfor (i musikken )? godt og høre lillegutt vokser og koser seg, og at dere har det bra alle sammen[:)]

ORIGINAL: Marie91

Klem <3

Sign! Og forresten, min gutt elsker også musikk! [:)][:D]

Signerer alt over, bare bytte ut gutt med jente:)

Oj så spennende det blir for deg fremover da [:D] Jeg syns blogg er genialt [:D] Har blogg selv der jeg skriver om hva som skjer i hverdagen, er for å oppdatere familie og venner, så de får se bilder og filmer av jentungen [:)]

tjohei! høres ut som du har mange jern i ilden for tiden, så spennende da!! beundrer folk som klarer å blogge jeg, for det er noe jeg absolutt ikke har klart. hadde ikke hatt fantasi til å komme på ting å skrive om, hihi. men er ofte inne å sniker på blogger, så legg ut link når du kommer i gang da!!
Så bra lillegutt vokser og trives da! Legg ut et skytebilde en dag da!!
Lykke til med plate innspillinga[;)]

Klem <3

sign alt[:)]

hørte litt på musikken deres nå og WOW! dere har akkurat fått en ny fan[:D] For en stemme du harhelt imponert[:D]

Back
Topp