Helligdagstillegg?

høgt ønska

Forelsket i forumet
Noen som vet om vi har rett på å få helligdagstillegg i permisjonen? Å evt hvor jeg kan finne noe skriftlig ang det? Regner med reglene for svskapspermisjon og foreldrepermisjon er de samme..

Har fast jobb i kommunen, med fast lønn og fast grunnturnus..Må jeg levere inn timeliste, eller vil det evt gå av seg selv? Skriver ikke timelister til vanlig..
 
Tror nok de tar utgangspunkt i lønningene du har hatt, er hvertfall det de gjorde med meg sist.:)
 
At jeg kun får fastlønnen min mener du? Er kommunen som utbetaler lønningen i permisjonen, ikke Nav..om det utgjør noen forskjell? :)
 
Hm. Nå ble jeg plutselig usikker, men vil tro du får tillegg også?! Om ikke alt, hvertfall en prosentdel:) Men det må da være mulig å sjekke opp om du ringer kommunen?
 
Du får nok ikke bare fastlønn om du har jobbet en del utover fastlønn de siste månedene.. Lønnsslippene du leverer som NAV regner ut fra må være i rekkefølge, men du bestemmer selv hvor mange du leverer, minst 2.. NAV regner så ut snittet av disse, og det blir din månedlige utbetaling fra NAV.. Kan være lurt å ta med den måneden du tjente mest ihvertfall, om du da ikke tjente lite i månedene tilbake til da.. Regn litt på det selv før du leverer;)
 
Back
Topp