Hellau....

Emz mamma

Elsker forumet
Har ikke fått internett enda hjemme, forhåpentligvis blir det om ikke lenge! Hadde uttak igår og fikk ut 18 egg (8 mer enn beregnet) og fikk telefon idag om at 10 var befruktet! MEN har en eggleder fyllt med væske som har sivet ut i livmoren (er blitt etter at jeg var gravid i venstre eggleder) så er ikke sikkert at jeg får satt tilbake imorgen. Så har fått beskjed om at ihvertfall den ene egglederen må opereres bort om jeg ikke blir gravid på første forsøk. Men får jeg ikke satt inn imårra så blir det operasjon uansett..... så er litt nervøs for tiden....

Ser at det er kommet noen positive tester og det er jo superbra, håper det står bra til med dere her inne og at vi går en fruktbar sommer i møte [:D]

Det var fint å få oppdatering fra deg, men det er sannelig dumt med den eggestokken din da. Håper at det blir bedre slik at du kan bli ruger nå. Men operasjonen må du vel ta senere dersom du blir gravid, eller er det ikke så farlig da?

Så koselig å får oppdatering fra deg. [:)]
18 egg og 10 befruktet så bra. Grattis.

Lykke til med evt en operasjon.

Så hyggelig å høre fra deg da Emmas mamma! Godt å høre at du har 10 egg klare, håper det ordner seg for deg slik at du kan bli ruger nå da. [:)]

ORIGINAL: Guria

Så hyggelig å høre fra deg da Emmas mamma! Godt å høre at du har 10 egg klare, håper det ordner seg for deg slik at du kan bli ruger nå da. [:)]

Hei Emmas mamma! Deg har jeg tenkt masse på i det siste, så hyggelig at du oppdaterte oss litt. Håper virkelig du får satt inn egg da, og at det klaffer på første forsøk!!!!!!!!!
Hvordan går det med dere ellers da med alt det andre dere styrer med, og med broren din?
Stor Sarahklem[:)]

det var jo bra med egg. håper at det blir bra og at du blir ruger da. skjønner du er spent.
lykke til imorra.

ORIGINAL: hegemw

det var jo bra med egg. håper at det blir bra og at du blir ruger da. skjønner du er spent.
lykke til imorra.

Sign denne[:)]

ORIGINAL: Guria

Back
Topp