Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mitchi
Jeg har vært i både Kreta og Rhodos. I Kreta bodde vi på hotell i Gerani (3km fra Platanias), veldig fin plass. Og i Rhodos bodde vi på hotell rett utenfor gamlebyen.
Jeg likte meg best på Kreta, synes det var mye finere der. Men i Rhodos får du jo oppleve gamlebyen, noe som er veldig spesielt i seg selv.
Jeg var i Rhodos i slutten av september, det var noen dager med regn, men ellers var det grei temperatur. [:)]
ORIGINAL: Vesla85
ORIGINAL: Mitchi
Jeg har vært i både Kreta og Rhodos. I Kreta bodde vi på hotell i Gerani (3km fra Platanias), veldig fin plass. Og i Rhodos bodde vi på hotell rett utenfor gamlebyen.
Jeg likte meg best på Kreta, synes det var mye finere der. Men i Rhodos får du jo oppleve gamlebyen, noe som er veldig spesielt i seg selv.
Jeg var i Rhodos i slutten av september, det var noen dager med regn, men ellers var det grei temperatur. [:)]
Regn!? Usssj.. Har ikke tid til regn nedi der når vi bare skal være ei uke altså. Jeg skal bli brun! Hehe..
Vi skal ha "reisemøte" på søndagen, så da skal vi bestemme oss og bestille.
Jeg er kanskje mest gira på Kreta kjenner jeg.. Kreta ligger sydligst av de to også (Kreta - Rhodos), vet ikke om det har noe betydning da, men tenker siden vi reiser i september. Trolig så blir det 9 - 16 sept vi reiser.