Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke nå særlig god nei, men den går ned
Jeg drikker mellom 2-3 kopper om dagen også gir jeg 1-2 ml 2 gang for dag til lille om det fungerer for lille er jeg ikke helt sikker på siden jeg gir minifom itilegg siden hun plages mye med luft, men her har jeg fått mye mer melk og luften kommer letter ut av meg så vil nå tro at den fungererHvor mye drikker du? Syntes du det virker?
Kan man gi det til babyen?Jeg drikker mellom 2-3 kopper om dagen også gir jeg 1-2 ml 2 gang for dag til lille om det fungerer for lille er jeg ikke helt sikker på siden jeg gir minifom itilegg siden hun plages mye med luft, men her har jeg fått mye mer melk og luften kommer letter ut av meg så vil nå tro at den fungerer
Ja hs som anbefalte megKan man gi det til babyen?
Jeg drikker NAF ammete, putter teen i sånn rund tesil, kommer heldigvis minimalt i koppen min. Syns ikke den er så verst på smak
Tar med meg tipsetJa hs som anbefalte meg
Tar med meg tipset
Ja er nok lurt å høre med hs jeg drikker jo en del av det selv så foreløpig så får det holdeNAF ammete tror jeg ikke du skal gi til lille.. er ikke sikkert det er noe skadelig i den men ville nok forhørt meg med hs først.. prøvde å søke opp på nettet men fant bare ut at mor skulle drikke
Du kan jo prøve å sile den gjennom et kaffefilter. Får du sikkert bort bladene Akkurat begynt med den selv, så vet ikke om den virker ennå
Det var veldig billig. Hvordan er den på smak?Akkurat nå har jeg Kloster ammete i skapet, den er ferdig i teposer og er litt mer praktisk enn løsvekt-teene. Kjøpte den på Life helsekost og betalte rundt 50 kr, noe som er mye billigere enn f.eks NAF sin ammete. Også slipper man masse rusk i teen.
Akkurat nå har jeg Kloster ammete i skapet, den er ferdig i teposer og er litt mer praktisk enn løsvekt-teene. Kjøpte den på Life helsekost og betalte rundt 50 kr, noe som er mye billigere enn f.eks NAF sin ammete. Også slipper man masse rusk i teen.
Leste noe om at den hadde peppermynte i seg som hadde motsatt effekt for melkeproduksjonen påsto noen. Ikke vet jegAkkurat nå har jeg Kloster ammete i skapet, den er ferdig i teposer og er litt mer praktisk enn løsvekt-teene. Kjøpte den på Life helsekost og betalte rundt 50 kr, noe som er mye billigere enn f.eks NAF sin ammete. Også slipper man masse rusk i teen.
Den smaker omtrent som de andre ammeteene (Helios og NAF), kanskje litt mildere.Det var veldig billig. Hvordan er den på smak?
Ja, jeg leste også noe om det da jeg googlet på nettet, men på pakken jeg har står det at den inneholder brennesle, melisse, karve, anis, fennikel og jernurt. Altså ingen peppermynte. Mulig de har tatt det ut pga det du sier om melkeproduksjonen?Leste noe om at den hadde peppermynte i seg som hadde motsatt effekt for melkeproduksjonen påsto noen. Ikke vet jeg
Jeg har bestilt meg økologisk karve, anis og fenikkel fra iHerb så jeg kan lage te selv. Slipper jeg de dumme brenneslebladene i Helios sin te Og sparer masse penger. Betalte 325 kroner (inkludert frakt) for nesten 1.5 kilo. I motsetning til 90 kroner for 80 gram Helios Tror jeg har te for en stund fremover da hvertfall
Ja, den inneholder bl.a. fennikel som er hovedingrediensen i ammete og som de sier hjelper mot luft i magen til babyen. Tror du får kjøpt på nettet også, bare google Kloster ammete.og den er også mot luft til baby? her har vi desverre bare apotek men synes den NAF smaker dritt så må styrte den kald.. (de hadde forsovidt også bare naf sin)