Helgevask

Pio

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Er det flere enn meg som bare MÅ vaske, rydde og fikse til helgen på fredager? Blir liksom ikke helg uten her føler jeg... [&:]

Litt slitsomt, men veldig godt fredagskveld når barna er badet og lagt, telysene er tent, og det lukter grønnsåpe i stua [:)]

Har forresten bare lunsjpause nå altså, loftet og badet er vasket, stua og kjøkkenet ryddet og ventet på å bli vasket, gangen delvis ryddet [&:] Var plutselig så mye klær barna hadde vokst ut av som måtte ryddes bort...

nå skal jeg straks sende gubben av sted over helgen så her blir det gjort mer en helgevask :P
SKal ned å kjøpe maling og ENDELIG få malt listene og karmene i huset (de som har bodd her før røykte så de er IKKE hvite lenger for å si det slik)
også skal jeg vell rydde og kjøpe litt pØNT [8D][8D]

men ja jeg har det behovet der jeg og

Har veldig lyst, og tenke alltid kvelden før at imårå, DÅ ska eg vaska heile leiligheten, meeeen isje alltid eg får gjort d [8D] Men får ofte sånne kick, og d e litt greit, Madeleine syns og d e gøy, då ligge hu på golvet og ser på når eg fyge ront na me støvsugeren og moppen og støvkluter osv [8D][:D]

ja slik har jeg det og....
Må bare ha det ryddig og reint fredagen så er jeg klar til å kose meg og slappe av i helgen[:)]

Her blir det helgevask,stortsett hver fredag. Syns det er godt og sette seg ned i sofaen på fredagskvelden etter at lillemann er badet og lagt og vite at huset er fredig vasket og ikke behøver og tenke noe mer på det[:)] Støvsugeren deriomt går hverdag siden vi har to kattter og en hund.

Jepp, håller på nu. Måtte bara ta en pause då min rygg streikar för tiden. Lilleman sover ute!!! (kors i taket) han sover ju aldrig på dagtid, så då må det passas på. Solen strålar ute så skulle egentligen vart ute å men... Inte när jag såg hur huset såg ut.

God helg folkens [;)]

Jeg pleier å ta helgevasken på torsdager. Da er jeg helt klar for helga, og fredagen kan nytes! Men er ikke alltid like flink da.. Denne uka blir det rengjøring light (i dag...) [:D]

Jeg liker å ha det ryddig til helga, egentlig hele tiden men det lar seg bare ikke gjøre[:D] Så er jeg slik at når jeg skal bort, slik som denne helga så liker jeg å rydde og vaske før jeg drar slik at jeg kan komme hjem til en rein og pen leilighet[:)]

Synes jeg vasker og rydder hver dag jeg ;) Men når jeg jobber har jeg vaskehjelp og hun kommer annenhver uke på torsdager :)

Uff, jeg burde kanskje.. Tok hele stuen +kjøkkengulvet i går da [:)]
Tenkte å ta resten av kjøkkenet idag men lillesøs sendte meg en oppskrift på oreokjeks.. Den måtte jo bare prøves, så nå er kjøkkenet bombet....[8D]

Ja, idag er vasking og ordning til helgen [:)] Deilig å få det rent og pent, nytt sengetøy og god lukt i hele huset. Elsker alle sånne vaskemiddel-lukter jeg [:-]
Minner meg på at jeg må kjøpe ny Blenda Aloe Vera tøymykner[8D] Lukter himmelsk!

Jess samme her. Klarer ikke sette meg ned å se korslaget på fredagen før huset er rent og pent... Skifter også sengetøy annahver fredag, det har jeg jort i dag, så gleder meg til og legge meg i ren seng i kveld;)) lillesnuppa mi liker og henge i baby bjørnen i mens jeg vasker;)

jeg tar husvask annenhver uke,men støvsuger ett par ganger hver uke da,men ja,fredager da skal det være ryddig og pent til kvelden er der[:D]

ENIG! Kunne tenkt meg vaskehjelp på fredagene, kommer ikke over alt *rødme*...

Men elsker å ha alt på G til helgen :)

jeg syns jeg har gjort litt i dag om ikke annet, fått vasket en del klær og ryddet på soverommet :) også er dyna ute til luftings mens sengetøyet er til vask [:D] Så kan da i det minste legge meg i rent sengetøy.

Blir å gjør en del mer i morgen,for da har sambo sagt han skal hjelpe til! Fram med pisken! hehe

Back
Topp