Helgetur

Fant akkurat ut at noen jeg vet av har vært på helgetur, vært borte i 3 dager, og babyen er nettopp fylt 2mnd... Syns det er alt for tidlig jeg altså!!
 
Vet virkelig ikke om jeg hadde klart å slappe av og nyte turen om jeg hadde en to mnd gammel baby. Ville nok brukt meste tiden til å savne savne og lure på hvordan lille hadde det...

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app
 
Enig! Jeg hadde ikke klart å reise så tidlig... Satt bare å så på klokka da vi hadde barnevakt, enda jeg var ute i 4 timer!!
 
Uff, ja det var tidlig! Keg hadde ikke klart det. Vi var ute p spiste igår kveld mens mamma passet gullet, men han hadde sovnet før vi dro! Jeg ville ikke dra før han sovnet og vi var bare borte 2 timer. Blir nok over året ihvertfall før vi drar bort en hel helg. Vi har planlagt Italia tur før jeg begynner å jobbe igjen.. Da tar vi han med:)
 
Uff, ja det var tidlig! Keg hadde ikke klart det. Vi var ute p spiste igår kveld mens mamma passet gullet, men han hadde sovnet før vi dro! Jeg ville ikke dra før han sovnet og vi var bare borte 2 timer. Blir nok over året ihvertfall før vi drar bort en hel helg. Vi har planlagt Italia tur før jeg begynner å jobbe igjen.. Da tar vi han med:)

Vi kommer også til å ta med lillemor når vi skal ut å reise...
 
Fant akkurat ut at noen jeg vet av har vært på helgetur, vært borte i 3 dager, og babyen er nettopp fylt 2mnd... Syns det er alt for tidlig jeg altså!!

Hver sin lyst, men det hadde ikke jeg greid altså! Utrolig at de fikk barnevakt også. De kan jo ikke amme da i allefall. Nei huff- å reise fra lillemor nå ville vært en pine og jeg hadde ikke greid å kose meg på reisen tror jeg.
 
Back
Topp