Hvor tidlig tenker du å dra på helgetur eller overnatting uten baby? Hvorfor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi jeg grudde meg noe grusomt! Men det gikk så fint så! Hadde pumpet masse melk, og min mor er jo vant med ungerDet er viktig med voksentid innimellom ! Vi skal ut å spise lørdagskvelden, mormor skal sitte barnevakt et par timer. Jeg vil at han skal sove før vi drar, kjenner jeg er litt nervøs.. Hehe.
Åj! Det er sprekt!! Woow big stepVi har vært ute hver for oss, fordelen med flaskebarnMen bare en kveld, har ingen umiddelbare planer om å være borte hele helger, men driver og vurderer å få meg en hybel i Oslo om jeg kommer inn på skole, og da må jeg være borte fra dem 4-5 dager i uka fra hun er ca 6 mnd
Da har hun jo pappaen her...
Huff.. Ja, veit ikke om jeg egentlig vil det, men hadde vært greit i forhold til å få god oppfølging på skolen.. Men det er mye opp til banken, da... Må få avdragsfritt lån i 4 år mens jeg tar utdanning.. Men kan jo betale rimelig mye bedre på lånet når jeg går opp over 100000 i inntekt etter de fire årene.. Huff.. Mye å tenke på.. Skulle ønske jeg hadde fått utdanningen ferdig før ungene kom, eller at det hadde vært en skole i nærheten...Åj! Det er sprekt!! Woow big step
Hva er det du ønsker å studere?Huff.. Ja, veit ikke om jeg egentlig vil det, men hadde vært greit i forhold til å få god oppfølging på skolen.. Men det er mye opp til banken, da... Må få avdragsfritt lån i 4 år mens jeg tar utdanning.. Men kan jo betale rimelig mye bedre på lånet når jeg går opp over 100000 i inntekt etter de fire årene.. Huff.. Mye å tenke på.. Skulle ønske jeg hadde fått utdanningen ferdig før ungene kom, eller at det hadde vært en skole i nærheten...
Bachelor i matematikk og økonomi, også PPU på toppen til sluttHva er det du ønsker å studere?
Aha! Ikke lett å ta nettstudie heller da vel? Søkt BI?Bachelor i matematikk og økonomi, også PPU på toppen til slutt![]()
Nei, Universitetet i Oslo.. Har ikke råd til å gå på privatskoleAha! Ikke lett å ta nettstudie heller da vel? Søkt BI?
Hmmm sikker på at det ikke vil lønne seg med BI (hvis de har det du vil gå) hvis dere regner på reis, leilighet og barnehage spart? Uff er så kjipt å måtte snu på hver krone... Der er vi også nå, ingen utbetaling fra lånekassen før august! FysjNei, Universitetet i Oslo.. Har ikke råd til å gå på privatskole![]()
Tenker eventuell leilighet finansieres av en deltidsjobb.. Reise er ikke mer enn max 1000 i måneden.. Og barnehage måtte vi hatt uansett.. Får ikke lest noe med ei jente på 3-6 år hjemmeHmmm sikker på at det ikke vil lønne seg med BI (hvis de har det du vil gå) hvis dere regner på reis, leilighet og barnehage spart? Uff er så kjipt å måtte snu på hver krone... Der er vi også nå, ingen utbetaling fra lånekassen før august! Fysj