Heller Nederland jeg da, utenfor amsterdam og kjøre ferrarri, porche, lamborgini +++ på bane. Var råååågøy!
Du får ikke min inn i noen av de tre bilene ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heller Nederland jeg da, utenfor amsterdam og kjøre ferrarri, porche, lamborgini +++ på bane. Var råååågøy!
Hva er det han vil kjøre da?Du får ikke min inn i noen av de tre bilene ;-)
Fotballtur til England, kanskje litt dyrt, eller Amsterdam, billig.![]()
Det finnes? Da vet jeg hva samboer skal få i bryllupsgave om vi skulle gifte oss en gangWhiskey train tour i scotland!
Det finnes! Og skal etter sigende være fantastisk.Det finnes? Da vet jeg hva samboer skal få i bryllupsgave om vi skulle gifte oss en gang![]()
Togtur fra Moskva til sørkina noe.. Var visst et eget navn men han husket ikke navnet men det var sammen med meg og for opplevelsen.. Trans sibirian noe.
Hadde forventet mer Liverpool kamp ellernoe så litt overrasket over svaret der
Redigert - dette var visst laaang tur..ikkenoe helgetur.
Helgetur så hadde han valgt en eller annen bytur til feks sør Frankrike. Bedagelig bytur, koselige uten at det er mye stress.
Min ville dratt til nürburgring, "med kone, uten unger"![]()
Togtur fra Moskva til sørkina noe.. Var visst et eget navn men han husket ikke navnet men det var sammen med meg og for opplevelsen.. Trans sibirian noe.
Hadde forventet mer Liverpool kamp ellernoe så litt overrasket over svaret der
Redigert - dette var visst laaang tur..ikkenoe helgetur.
Helgetur så hadde han valgt en eller annen bytur til feks sør Frankrike. Bedagelig bytur, koselige uten at det er mye stress.
Hadde gubben min også gladelig blitt med på. Eller tur til AberdeenWhiskey train tour i scotland!