Helgetråden

back to basic

Forumet er livet
VIP
Hva skal disse fine damene denne helgen? Her blir det fortsette stimuleringen, middag ute med svigers i kveld og fotball på tv-en i morgen..
I mellomtiden blir det rydde og kose oss.
Hva med dere der ute?

Mannen er på båttur med min sønn og min nevø :)

Jeg slapper av på sofaen.

Vært ute og bestilt seng idag. Gleder meg til den kommer!

Imorgen skal vi ut på tur i skogen med svigers og grille pølser.

Vi har vært ute og klargjort vogn og spikertelt for campingsesongen ellers stille og rolig helg med guttene til sambo her ☺️

Jeg har jobbhelg i helga :D Idag fikk jeg gått meg en god tur, nå blir det en dupp sånn at jeg er klar for nattvakt om noen timer:D God helg til alle her inne :-)

Har vært på besøk hos vennina mi i 5 dager. Mannen er på jobb, så ville finne på noe. Nå sitter jeg og syr en pose til trenningstøy som denne vennina mi ønsket til sønnen sin. Ellers har jeg to bestillinger på babyreder, så skal kose meg rolig foram symaskinen denne helga.

Vi har vært i barnebursdag idag så nå ligger jeg som ett slakt på sofaen mens gutten får se litt av en film før han skal lægg seg :)
I mårra blir vi hjemme og skal pyssla hjemme, montere trampoline, se over blomsterbedd mm :) har innhandlet pølse med brød så vi kan gjøre opp et lite bål å grille pølse til lunsj :)

Back
Topp