helger??

ildtiger

Blir kjent med forumet
Hva i allverden gjorde dere på i helgene når dere var gravide? jeg er lei av alt :P

BTW idag traff vi de magiske 12 :D

Var sjåfør.

Jeg er heste og hundeintr så jeg prøver å dra på litt utstillinger og stevner når det ikke er så langt unna.
Ellers så drar jeg på besøk til familien. Drar med meg jentungen overalt ;)

På kvelden så er jeg bare hjemme, siden vesla legger seg klokka 19.

Nå var både jeg og mannen ferdig med flying og festing, så det er omtrent som nå; hjemmekos med god mat og film. :-)

Lå på sofaen og prøvde å ikke kaste opp ;)
Om formen tillot det dro jeg og gubben ut og spiste mat eller besøkte noen venner. Man MÅ ikke drikke alkohol for å ha det gøy.

vet at man ikke trenger alkohol for å ha det gøy, men nå begynner jeg å bli lei av å sitte hjemme, og det er 6mnd igjen... vi har ingen barn fra før...

BF er VELDIG glad i å sitte hjemme, hehe. så er ikke hjelp å få der heller. :D

Labambie skrev:
Nå var både jeg og mannen ferdig med flying og festing, så det er omtrent som nå; hjemmekos med god mat og film. :-)

sign :-)

Jeg var avholds i utgangspunktet, så slikt sett så gjorde jeg akkurat det samme som jeg gjorde før jeg ble gravid.

dro på kino, og var mye og bowlet.. var på bowling når jeg var høygravid med skikkelig bekkenløsning også, hihi :P

Vi var mye ute og spiste, var på besøk hos venner og familie, på bowling eller bare kosa oss hjemme med god mat og dater i boblebadet <3

Back
Topp