Helgeprat

Du har helt rett der altså!;) barna er ALT:D♡ det er godt å høre/lese:p:D ja, sykt hvor avhengig man blir av bv! Haha.. jeg hadde registrert meg for leenge sida, men ikke gidda å satt meg inn i det..men ble hekta når jeg først gjorde det:eek::p

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja, blir fort hekta gitt;) Hihihi... Er jo også de andre jentene som gjør at man blir hekta:)Vi er en ordentlig koselig gruppe med mange herlige jenter innpå her:) alltid noen og prate med og støtte seg til:) Og selvsagt en masse gode tips og kose-skravling:)

Ja, blir fort hekta gitt;) Hihihi... Er jo også de andre jentene som gjør at man blir hekta:)Vi er en ordentlig koselig gruppe med mange herlige jenter innpå her:) alltid noen og prate med og støtte seg til:) Og selvsagt en masse gode tips og kose-skravling:)

Såååå enig! Jeg er nesten aldri inne på termingruppa for oktober:eek: er lissom denne som interesserer meg:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Såååå enig! Jeg er nesten aldri inne på termingruppa for oktober:eek: er lissom denne som interesserer meg:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja, vi er med i en herlig gjeng, det er sikkert og visst<3

★Sender fra pipe-gjøken★
hehe, om du skulle fulgt begge gruppene like tett hadde du vel ikke hatt tid til å ta deg av barna :p ;)

hehe, om du skulle fulgt begge gruppene like tett hadde du vel ikke hatt tid til å ta deg av barna :p ;)

Haha ja der sa du noe! Men syns denne gruppa er myyyyye bedre:) er lissom såååå mange på den andre termingruppa, så husker jo ikke hvem som er hvem:P

★Sender fra pipe-gjøken★

Haha ja der sa du noe! Men syns denne gruppa er myyyyye bedre:) er lissom såååå mange på den andre termingruppa, så husker jo ikke hvem som er hvem:p

★Sender fra pipe-gjøken★
hehe, tro meg, de forsvinner i full fart så snart babyene er født, og så blir det bare en hard kjerne igjen ;) DA blir det nok hyggeligere ;)

hehe, tro meg, de forsvinner i full fart så snart babyene er født, og så blir det bare en hard kjerne igjen ;) DA blir det nok hyggeligere ;)

Hehe ja kansje sant det :) men kommer nok til å prioritere denne gruppen FØR den andre :) hvertfall så lenge det er folk her :P haha

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp