Helgeprat

Flinke deg!:D
Hadde det ikke vært for deg, så hadde jeg aldri kommet på at jeg kan kjøpe inn til Emiras julekalender nå :p er jo greit å starte snart! Verre med julekort:p
Har du tatt bilde av barna til julekortet eller?

★Sender fra pipe-gjøken★

Tok et fint bilde av alle 3 hvor de sitter sammen i trillebøren:) Hihi. Så valgte og bruke det. Får ikke kopiert det:( Bestilte det på fotoknudsen:) Hehe, koselig med tips;) Får jo massevis av gode tips fra alle dere også:) Får ikke svart via appen.. Får fortsatt kun opp latest:-/ Grrrrr

Jeg ligger i senga nå, jeg:p:) Liana er litt urolig for tiden..mistenker tenner? Har ikke sjekket munnen hennes:eek::p men hun var rolig natten som var, så håper bare at hun faller i dyp søvn nå;) for blir stort sett meg som må opp å gi smokk:confused::p
God natt søte jenter med nydelige barn:rolleyes::D♡ håper natten deres blir god!;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Natta, søta:) Måtte du få en god natts søvn og det samme til Liana:)<3 Er så kjedelig når de små kjenner ubehag når de får tenner! Emmeth får feber og blir sjuk rett og slett! Så da gir jeg paracet! Sove godt og drømme søtt:)<3

Hahah, sliten kanskje?
Jadda, det er det jeg er best på, det;) Multitasking er meg i ett nøtteskall:D Jeg bestiller i goood tid, så slipper jeg og tenke noe mer på det:) Nå er jeg igang med og kjøpe pakker til årets pakkekalender:;) Bare kjøpt 6 pakker inntil videre!:p
Haha, ja du har noen pakker å kjøpe om alle tre skal ha 24 hver! :p Hermine skal få bondegårdskalender :D kjøper masse gårdsdyr i sånne poser på lekebutikken og så får hun ett dyr hver dag ;)

Får ikke til og kopiere julekortet fra foto Knudsen, men tok bilde fra skjermen. Så får dere iallfall sett noenlunde hvordan det ser ut:D:p
1380404221263.jpg

Haha, ja du har noen pakker å kjøpe om alle tre skal ha 24 hver! :p Hermine skal få bondegårdskalender :D kjøper masse gårdsdyr i sånne poser på lekebutikken og så får hun ett dyr hver dag ;)

Litt eller? !:D Verste jobben er og sitte og pakke inn alle gavene:p:cool::eek::D Får omtrent krampe i henda:p Ååååh, du er en knupp er du:rolleyes::):D Visste ikke hva jeg skulle kjøpe til Emmeth, men nå fikk jeg jo et genialt tips av deg:D:D:D takker og bukker:)

Tok et fint bilde av alle 3 hvor de sitter sammen i trillebøren:) Hihi. Så valgte og bruke det. Får ikke kopiert det:( Bestilte det på fotoknudsen:) Hehe, koselig med tips;) Får jo massevis av gode tips fra alle dere også:) Får ikke svart via appen.. Får fortsatt kun opp latest:-/ Grrrrr

Så koselig bilde høres ut som:) blir sikkert fint!;):) vet ikke om jeg skal ta bilde av alle tre sammen, ellet hver for seg:P teit app altså! Igår så oppdaterte den seg enda engang hos meg...

★Sender fra pipe-gjøken★

Så koselig bilde høres ut som:) blir sikkert fint!;):) vet ikke om jeg skal ta bilde av alle tre sammen, ellet hver for seg:p teit app altså! Igår så oppdaterte den seg enda engang hos meg...

★Sender fra pipe-gjøken★

Synes det er så koselig med alle 3 sammen på ett bilde<3 Siste år hadde vi bilde av alle 3 hver for seg:) Ja, appen blei oppdatert igår også, men funker jo ikke for det da, så:( Herk altså!

Synes det er så koselig med alle 3 sammen på ett bilde<3 Siste år hadde vi bilde av alle 3 hver for seg:) Ja, appen blei oppdatert igår også, men funker jo ikke for det da, så:( Herk altså!

Ja koselig med alle tre:D men med tanke på at mine barn er så små, og det er vanskelig nok å ta bilde av ett barn av gangen, så lurer jeg på hvor enkelt det blir å ta bilde av 3 små samtidig:P haha..
Teit at appen fortsatt ikke funker hos deg:(

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja koselig med alle tre:D men med tanke på at mine barn er så små, og det er vanskelig nok å ta bilde av ett barn av gangen, så lurer jeg på hvor enkelt det blir å ta bilde av 3 små samtidig:p haha..
Teit at appen fortsatt ikke funker hos deg:(

★Sender fra pipe-gjøken★

Hahaha, akkurat derfor at det i fjor også blei bilde av hver og enkelt og ikke bilde sammen av de;) Første året jeg har fått til det nå:p Nei, appen lever sitt eget liv den gitt:D Så nå koser jeg med med pcen:D;) Godt og kunne ha tid til og være LITT aktiv igjen:)

Hahaha, akkurat derfor at det i fjor også blei bilde av hver og enkelt og ikke bilde sammen av de;) Første året jeg har fått til det nå:p Nei, appen lever sitt eget liv den gitt:D Så nå koser jeg med med pcen:D;) Godt og kunne ha tid til og være LITT aktiv igjen:)

Hehe ja ikke dårlig at du klarte å ta bilde av alle tre nå da :D og heller ikke dumt å gjøre det god tid i forveien:)
Godt for oss også, at du har mer tid til bv da:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe ja ikke dårlig at du klarte å ta bilde av alle tre nå da :D og heller ikke dumt å gjøre det god tid i forveien:)
Godt for oss også, at du har mer tid til bv da:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Veldig koselig og skravle med dere:)<3 Har savna dere veldig, men ikke alltid tid eller overskuddet strekker til:) Nei, er ikke verst det:) Fikk ikke ett bilde der alle smilte samtidig, men det får gå;)

Veldig koselig og skravle med dere:)<3 Har savna dere veldig, men ikke alltid tid eller overskuddet strekker til:) Nei, er ikke verst det:) Fikk ikke ett bilde der alle smilte samtidig, men det får gå;)

Nei, man får vel nesten ta forumet som det kommer;) men håper du forblir aktiv:D
Hahahah typisk det da! Men er jo sin sjarm med barn det å;):D

★Sender fra pipe-gjøken★

Nei, man får vel nesten ta forumet som det kommer;) men håper du forblir aktiv:D
Hahahah typisk det da! Men er jo sin sjarm med barn det å;):D

★Sender fra pipe-gjøken★

helt klart:) Unger er verdt sin vekt i diamanter<3<3<3 Livet mitt hadde helt klart ikke vært like bra uten mine 3 småtroll<3 Ja, jeg kommer til og forbli aktiv:D Har vært det siden 2007;) hihihi! Avhengig av BV, sånn erre bare:D:p

helt klart:) Unger er verdt sin vekt i diamanter<3<3<3 Livet mitt hadde helt klart ikke vært like bra uten mine 3 småtroll<3 Ja, jeg kommer til og forbli aktiv:D Har vært det siden 2007;) hihihi! Avhengig av BV, sånn erre bare:D:p

Du har helt rett der altså!;) barna er ALT:D♡ det er godt å høre/lese:P:D ja, sykt hvor avhengig man blir av bv! Haha.. jeg hadde registrert meg for leenge sida, men ikke gidda å satt meg inn i det..men ble hekta når jeg først gjorde det:eek::p

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp