Helgeprat

Da har vi fått kosa oss med calzone, lagde også til pappa og broren min;);)
Liana sover søtt i senga si♡ og Emira har akkurat spist lørdagsgodt og sett på tv :) skal snart stelle og legge hun også:)
Og DA blir det lørdagskos på mor:D
hva skjer hos dere i kveld da?

★Sender fra pipe-gjøken★

Nå er alle småtrolla lagt for kvelden:) Stuptrøtte hele gjengen;) Nå skal jeg straks hive meg i dusjen også er det og legge seg rett ut på sofaen og bli der til jeg kegger meg:D:p heheh..Har smågodt-bollen på bordet, men frister ikke noe særlig!:O Så tar med ett glass farris og skal poppe litt popkorn etterhvert;)

Nå er alle småtrolla lagt for kvelden:) Stuptrøtte hele gjengen;) Nå skal jeg straks hive meg i dusjen også er det og legge seg rett ut på sofaen og bli der til jeg kegger meg:D:p heheh..Har smågodt-bollen på bordet, men frister ikke noe særlig!:O Så tar med ett glass farris og skal poppe litt popkorn etterhvert;)

Hvordan kan ikke smågodt friste:eek::p hahah.. hadde tømt den:P
Kos deg masse, søta!♡

★Sender fra pipe-gjøken★

ImageUploadedByTapatalk1380390878.301709.jpg
Hepp hepp! Mamma lo av meg da jeg skulle ta bilde av meg selv, da måtte jeg også le :-p
Minstemann er i seng så vi reiser straks til vennene :)
Ha en super lørdag!!!

Vis vedlegget 32894
Hepp hepp! Mamma lo av meg da jeg skulle ta bilde av meg selv, da måtte jeg også le :-p
Ha en super lørdag!!!

Fin du er:D ha en kjempe fin kveld du også;):D

★Sender fra pipe-gjøken★

Hvordan kan ikke smågodt friste:eek::p hahah.. hadde tømt den:p
Kos deg masse, søta!♡

★Sender fra pipe-gjøken★

Nei, det kan du si? Pleier og være en skikkelig godtemoms og vel så det, men ikke ikveld, gitt;) Hva koser du deg med på en lørdagskveld?:) Akkurat dusja og nå skal jeg lage meg en kopp te:)

Noen ganger går man bare godtelei! ;)
Kos deg!
Nå er det hjemmelaga tapas og rødvin på menyen :D

*Surfer mobilt*

Da har vi fått kosa oss med calzone, lagde også til pappa og broren min;);)
Liana sover søtt i senga si♡ og Emira har akkurat spist lørdagsgodt og sett på tv :) skal snart stelle og legge hun også:)
Og DA blir det lørdagskos på mor:D
hva skjer hos dere i kveld da?

★Sender fra pipe-gjøken★
Herlig!
Hermine ble lagt på en paracet, varm og slapp :( håper hun sover godt og ikke blir verre til i morgen siden vi må reise hjem 5 timer i bil:eek::(

Nå er det tapas og rødvin:D

*Surfer mobilt*

Nei, det kan du si? Pleier og være en skikkelig godtemoms og vel så det, men ikke ikveld, gitt;) Hva koser du deg med på en lørdagskveld?:) Akkurat dusja og nå skal jeg lage meg en kopp te:)

Hehe ja sånn er det vel noen ganger :P
Her har jeg kost meg med firkløver-sjokolade, ostepopp og mozell:P:D har delt med meg da:P heheh..

★Sender fra pipe-gjøken★

Herlig!
Hermine ble lagt på en paracet, varm og slapp :( håper hun sover godt og ikke blir verre til i morgen siden vi må reise hjem 5 timer i bil:eek::(

*Surfer mobilt*

Uff ja, får da virkelig håpe at formen hennes er bedre til reisen:eek::( ellers kan det vel hende hun sover mesteparten av veien?;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Vis vedlegget 32894
Hepp hepp! Mamma lo av meg da jeg skulle ta bilde av meg selv, da måtte jeg også le :p
Ha en super lørdag!!!

Åååååh, herlig:D Ha en fantastisk kveld med kjæresten og venner:D

Noen ganger går man bare godtelei! ;)
Kos deg!
Nå er det hjemmelaga tapas og rødvin på menyen :D

*Surfer mobilt*

hehe, kan ikke si jeg er så misfornøyd med godtestopp;) Kroppen hakke mye godt av det, så:p Jeg ser på Walk the line, flott og trist film på en og samme gang! Mannen sitter og spiller WOW og skyper med en kompis, så jeg sitter med musikk på øra samtidig som jeg ser film og har nettopp bestilt årets julekort:D Da var det èn mindre ting og gjøre til jul;) Nammis, hørtes digg ut med tapas og VIN:D Får håper gubben og gir seg etter ett glass denna gangen og;) Blir det mer på deg vettu:p hahahah:D

Herlig!

*Surfer mobilt*

Uff, stakkars liten:( Håper paraceten hjalp og at hu får sovet godt i natt. Ikke noe godt og være syk! God bedring til lilleskatten<3<3<3

hehe, kan ikke si jeg er så misfornøyd med godtestopp;) Kroppen hakke mye godt av det, så:p Jeg ser på Walk the line, flott og trist film på en og samme gang! Mannen sitter og spiller WOW og skyper med en kompis, så jeg sitter med musikk på øra samtidig som jeg ser film og har nettopp bestilt årets julekort:D Da var det èn mindre ting og gjøre til jul;) Nammis, hørtes digg ut med tapas og VIN:D Får håper gubben og gir seg etter ett glass denna gangen og;) Blir det mer på deg vettu:p hahahah:D
Haha, snakk om å multitaske da :p Har ikke begynt å tenke på julekort engang :p ;)

Idag var det jeg som ga meg etter et glass vin :p

Uff, stakkars liten:( Håper paraceten hjalp og at hu får sovet godt i natt. Ikke noe godt og være syk! God bedring til lilleskatten<3<3<3
Takk! Hun har vært litt urolig, men håper hun får sove godt! Får helle fylle på med paracet løpet av natta om hun skulle blir urolig!! Virker som om hun lett får øreverk nemlig :(

Haha, snakk om å multitaske da :p Har ikke begynt å tenke på julekort engang :p ;)

Idag var det jeg som ga meg etter et glass vin :p

Hahah, sliten kanskje?
Jadda, det er det jeg er best på, det;) Multitasking er meg i ett nøtteskall:D Jeg bestiller i goood tid, så slipper jeg og tenke noe mer på det:) Nå er jeg igang med og kjøpe pakker til årets pakkekalender:;) Bare kjøpt 6 pakker inntil videre!:p

Takk! Hun har vært litt urolig, men håper hun får sove godt! Får helle fylle på med paracet løpet av natta om hun skulle blir urolig!! Virker som om hun lett får øreverk nemlig :(

Ånei, har hu hatt øreverk før altså? Det er veldig smertefullt:( Sleit mye med det selv som barn og det samme har Neline gjort! Viktig med vindtett lue, men ikke alltid det hjelper heller. fikk vite av ørelegen at lue også kunne forverre det om man brukte det når det ra for varmt, så litt vanskelig, men på denne tia av året er det iallfall viktig. Ja, om hu våkner og ikke får til og sove hadde jeg gjort det samma og selv ville gitt paracet. De små skal IKKE ha vondt!

Hahah, sliten kanskje?
Jadda, det er det jeg er best på, det;) Multitasking er meg i ett nøtteskall:D Jeg bestiller i goood tid, så slipper jeg og tenke noe mer på det:) Nå er jeg igang med og kjøpe pakker til årets pakkekalender:;) Bare kjøpt 6 pakker inntil videre!:p

Flinke deg!:D
Hadde det ikke vært for deg, så hadde jeg aldri kommet på at jeg kan kjøpe inn til Emiras julekalender nå :P er jo greit å starte snart! Verre med julekort:P
Har du tatt bilde av barna til julekortet eller?

★Sender fra pipe-gjøken★

Jeg ligger i senga nå, jeg:p:) Liana er litt urolig for tiden..mistenker tenner? Har ikke sjekket munnen hennes:eek::p men hun var rolig natten som var, så håper bare at hun faller i dyp søvn nå;) for blir stort sett meg som må opp å gi smokk:confused::p
God natt søte jenter med nydelige barn:rolleyes::D♡ håper natten deres blir god!;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp