Helgeprat

God formiddag!
Hermine brygger nok på en ny forkjølelse, derfor hun har sovet urolig :( klokka 05 var hun så tett at hun ikke fikk patta på smokken (kriiiise) så da fikk hun nesedråper og mme, sov så til 07. Hun hadde litt feber nå på formiddagen men er i slaget, fikk rekordtidlig lur da kl 10.30 og er nå ferdigsovet. Vi skal spise litt lunsj nå, venter på husfolket som er ute å gjør ærend og så skal vi ta en liten bytur :)

De skal få ta han litt på natten også da, så lenge melken rekker. Har to flasker, så det burde holde til et par av oppvåkningene hvertfall :)
Der blir godt å finne på noe bare oss også!

Ja er jo såå godt å bare kunne være kjærester ibant :) og ikke minst sunt for forholdet! sjeldent det skjer her, men er koselig når det først er bare oss to:)

★Sender fra pipe-gjøken★

God formiddag!
Hermine brygger nok på en ny forkjølelse, derfor hun har sovet urolig :( klokka 05 var hun så tett at hun ikke fikk patta på smokken (kriiiise) så da fikk hun nesedråper og mme, sov så til 07. Hun hadde litt feber nå på formiddagen men er i slaget, fikk rekordtidlig lur da kl 10.30 og er nå ferdigsovet. Vi skal spise litt lunsj nå, venter på husfolket som er ute å gjør ærend og så skal vi ta en liten bytur :)

Uff, nå igjen?:( får da virkelig håpe at denne forkjølelsen ikke blir så kraftig!
Masse god bedring til jenta di;)
Og ha en fin dag videre:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Uff, nå igjen?:( får da virkelig håpe at denne forkjølelsen ikke blir så kraftig!
Masse god bedring til jenta di;)
Og ha en fin dag videre:)

★Sender fra pipe-gjøken★
Takk!
Ja, var jo akkurat ferdig med en runde :eek: ser ut til at hun får øyebetennelse også nå :( masse grønn guffe i øyet , rød og klør seg :(

Takk!
Ja, var jo akkurat ferdig med en runde :eek: ser ut til at hun får øyebetennelse også nå :( masse grønn guffe i øyet , rød og klør seg :(

Stakkara liten, hun får virkelig gjennomgå for tiden:( men kroppen blir hvertfall sterkere av det! (èn positiv ting)
Her er det også øyekatarr/betennelse i hus..Emira for en uke siden, og Liana nå.. heldigvis hadde jeg øyedråper/salve igjen etter Emira (spurte legen om jeg kunne bruke det på Liana hvis hun også fikk det), så dryppet igår kveld og idag tidlig, er nesten ingenting i øyet nå:D

★Sender fra pipe-gjøken★

God formiddag!

Herre min, hu rekker jo såvidt og bli frisk før hu blir forkjølet igjen:eek: Godt nesedråpene og mme funka:) Kok opp kamille te og dypp en bamullspadd i den lunkne teen og rens øynene med det, så blir det borte i en fei:) Kos dere på bytur og ja en fortsatt god hælj:D God bedring til lille Hermine-snuppen:rolleyes::)

Senere skal jeg kose med ungene og ta de med til mamma og pappa. De skal sove der i natt :)
Mannen og jeg skal på en liten fest. Men drar og sover hos mamma og pappa pga Lillebror, men de tar ungene i morgen tidlig, DET gleder jeg meg til!!!

Så moro og dra på en liten fest og bare være kjærester:):D:rolleyes: Og er ikke dårlig og kunne sove lenge SAMMEN dagen derpå:p;):cool::D Måtte dere få en fantastisk kveld sammen:) På vei til svigermor vi nå:)

Selvom det blir litt kaldt nå, så har høsten sin sjarm også:) og det er jo såå godt å fyre! Men vi burde ha ny vedovn, for den vi har er veldig gammel og bare sluker veden:confused:
Kaken høres kjempe god ut!:D du må ta bilde ja! Tror jeg bare har hørt navnet, men vet jeg ikke har smakt den;)
Hvor i dk kommer du fra egentlig?

Ikke noe mer mensensmerter:D nedpress har jeg mer av nå, men jordmor sa at babyen ligger langt nede i bekkenet, så kansje ikke så rart :P:) nei ikke lenge igjen:D er så spent:rolleyes::D

★Sender fra pipe-gjøken★

Høsten er helt klart en vakker årstid med alle de forskjellige fargene;) Og er så deilig og tenne masse sterinlys og ligge i armkroken til mannen i sofaen;):) Høsten er flotters så lenge jeg har ved:cool::p;):D Jeg kommer fra Odense på fyn 3 største byen i dk:) Så han ligger bare i magen og koser seg, men fikk er klar for og komme ut!?:p;) Nedpress er det ikke rart du har da, nei;):eek: Deilig og sluppe unna menssmerter og kynnere:);):D

Hej på dej!:)
Håper du har fått i deg varmen igjen, FruH. Høstlufta biter godt, spesielt når man suser i vei på sykkel!
Så godt at du fikk sovet til alarmen ringte. Hatt ei rolig natt m.a.o?

Jeg stod opp kl.09. Spiste kokte egg og rugsprø m.makrell i tomat til frokost. Jenny fikk smake egg med meg, før hun fikk mme og sovna i vogna. Dagmamma har etterlyst selebruk i vogn, så det prøvde vi nå. Ikke en eneste protest fra vesla, så hun var visst skikkelig trøtt!!:p
Nå skal jeg fylle opp kaffekoppen og sette neg ned med analysen som skal leveres inn i morra..

Ha en fin dag!!:)

Wow, det er ikke verst du ikke har trengt sele til Jenny før nå:eek:;) Vi har brukt det siden Emmeth var 9 mnder:) Så fint hu godtok sela uten protester:):p Hahah, kaffe trengs da:D:D:D Kos deg med skrivinga og ha en fin dag du også:)

Har dere hatt henne løs i vogna helt til nå??? :eek: Vi har brukt seler siden hun var 7 måneder, da begynte hun å gjøre forsøk på å klatre ut av vogna :confused: kunne ikke risikere at hun gikk i bakken før vi rakk ut å hente henne :p ;)
Nei, vi har sluppet unna selebruk. Grei jente vi har.:)
Det er dagmamma som syns det er behov for det, så da måtte vi prøve hvordan det ble mottatt.Trengte det forsåvidt ikke nå da, for hun lå pal på ryggen og sov i to timer. Hun pleier å snu seg over på sida, så det er litt dumt om hun MÅ ligge på rygg når hun ikke gjør så mye for å komme seg ut. Får bruke selen etter behov tror jeg..:)

God formiddag!
Så kjedelig at hun skulle bli syk :(
God bedring!

Herre min, hu rekker jo såvidt og bli frisk før hu blir forkjølet igjen:eek: Godt nesedråpene og mme funka:) Kok opp kamille te og dypp en bamullspadd i den lunkne teen og rens øynene med det, så blir det borte i en fei:) Kos dere på bytur og ja en fortsatt god hælj:D God bedring til lille Hermine-snuppen:rolleyes::)

Det tipset om teen visste jeg ikke;) hehe

★Sender fra pipe-gjøken★

Høsten er helt klart en vakker årstid med alle de forskjellige fargene;) Og er så deilig og tenne masse sterinlys og ligge i armkroken til mannen i sofaen;):) Høsten er flotters så lenge jeg har ved:cool::p;):D Jeg kommer fra Odense på fyn 3 største byen i dk:) Så han ligger bare i magen og koser seg, men fikk er klar for og komme ut!?:p;) Nedpress er det ikke rart du har da, nei;):eek: Deilig og sluppe unna menssmerter og kynnere:);):D

Hehe jaa, tenne lys må jeg å gjøre nå:D blir jo så behagelig stemning:rolleyes::) har ikke en sånn kose-i-armkroken-mann jeg, så får nøye meg med armkroken til sofan:P hahaha..god den å!:p
Aha, men når flyttet du til norge da?:) har vært i dk bare èn gang jeg, og det var på klassetur med barneskolen:P hehe..
Heheh ja, han koser seg i magen og sparker og romsterer:rolleyes: men alt ligger klart inni der for at han skal kommr ut :P:) ja uff, idag funker det hvertfall å være gravid, iforhold til igår:) men må vel regne med ubehagelige dager fremover kanske?:P

★Sender fra pipe-gjøken★

Takk for tips! Det må prøves! :D
Er nok barnehagebasseluskene som tar henne :( Hun er heldigvis i god form, skravler og styrer på, og spiser godt! Men tar seg en ekstra hvil nå ;)

Stakkara liten, hun får virkelig gjennomgå for tiden:( men kroppen blir hvertfall sterkere av det! (èn positiv ting)
Her er det også øyekatarr/betennelse i hus..Emira for en uke siden, og Liana nå.. heldigvis hadde jeg øyedråper/salve igjen etter Emira (spurte legen om jeg kunne bruke det på Liana hvis hun også fikk det), så dryppet igår kveld og idag tidlig, er nesten ingenting i øyet nå:D

★Sender fra pipe-gjøken★
Orker ikke å dra på legevakta for en sånn filleting, så får vente med dråper og legetur til mandag! ;) men må vel holde henne hjemme fra bhg inntil oppstart av behandling!

HåpermHermine blir fort frisk. Wael blir også fort forkjølet,men ikke Mina.. *bank i bordet*
Vi har egentlig bare vært hjemme idag,gått til kiwi og tilbake... en 40 min tur/retur.
W sovnet i vognen. Måtte ta frem voksiposer og saueskinnsposen til barna idag.. Brr..

Nå er vi alle nydusjet,og spist deilig kylling tandoori.. Litt tidligere middag idag.. Men,orker ikkemspise for sent...mfår bestandig vondt i magen da...

Tommelen tilmW er mye bedre idag... Ikke vondt.,merkelig... Sikkelig viking ;) For det er ikke jeg... Lav smerteterskel ...

Tenkte å se på Walk the line på tv3 idag.. En av mine favorittfilmer.. Og Jaqouin Phoneix er sååå kjekk... Ikke helt skrevet tror jeg ;)

Kos dere på fest og sov lenge i morgen fruH :) herlig med litt kjærestetid da ;)
Det fortjener dere etter så mange tunge netter..

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

HåpermHermine blir fort frisk. Wael blir også fort forkjølet,men ikke Mina.. *bank i bordet*
Vi har egentlig bare vært hjemme idag,gått til kiwi og tilbake... en 40 min tur/retur.
W sovnet i vognen. Måtte ta frem voksiposer og saueskinnsposen til barna idag.. Brr..

Nå er vi alle nydusjet,og spist deilig kylling tandoori.. Litt tidligere middag idag.. Men,orker ikkemspise for sent...mfår bestandig vondt i magen da...

Tommelen tilmW er mye bedre idag... Ikke vondt.,merkelig... Sikkelig viking ;) For det er ikke jeg... Lav smerteterskel ...

Tenkte å se på Walk the line på tv3 idag.. En av mine favorittfilmer.. Og Jaqouin Phoneix er sååå kjekk... Ikke helt skrevet tror jeg ;)

Kos dere på fest og sov lenge i morgen fruH :) herlig med litt kjærestetid da ;)
Det fortjener dere etter så mange tunge netter..

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Takk, vi gleder oss veldig! :D
Så fin tur dere har hatt dere i dag da, og JA - det begynner å bli skikkelig kaldt :o

Orker ikke å dra på legevakta for en sånn filleting, så får vente med dråper og legetur til mandag! ;) men må vel holde henne hjemme fra bhg inntil oppstart av behandling!

Jepp..hadde ikke gjort det jeg heller, men siden dråpene lå tilgjengelig her, så bare tok jeg det ;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp