Hatt en fin helg jenter? Noen som har gjort noe spennende?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huffda, da krysser vi fingrer og tær for en god natt i natt! Har også vært usannsynlig trøtt idag, 4timer søvn i natt.. Jaja, snart kveld her i gården!Her føler jeg jeg har vært trøtt hele helgen:/ han har våknet så mye om nettene, men er ike sulten. Slitsomt! Får ikke noe sammenhengende søvn. Håper på det går bedre i natt. Nå er han blitt så gla i grøt, så idaghar han fått både morgen og nettopp gitt han grøt for kvelden.
Du er så flittig og flinkHatt en ok helg. Fått bakt noen kakebunner klare til neste helg(navnefest), mala litt på et gjerde, rydda et blomsterbed.. Så har vi hatt besøk av søsters og vært på markedsdager idag. Kos
Men helga ble litt amputert etter gårdagens utprøving av tomat(jeg ville sjekke om han fortsatt reagerer..): han gråt hysterisk i fire timer. Etter mange runder med sukkervann måtte vi til slutt ty til paracet. Han var helt fra seg stakkars..:-(
Så kosVi har også hatt en fin helg. Et par koselige trilleturer med venninner har det blitt, mens sambo har bygget ferdig terrassen. Idag har vi vært i bursdagsbesøk til oldefaren til A. Koselig! Nå ser vi frem til en ny uke med fint vær![]()
Huffda, da krysser vi fingrer og tær for en god natt i natt! Har også vært usannsynlig trøtt idag, 4timer søvn i natt.. Jaja, snart kveld her i gården!