Helgeprat

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Hatt en fin helg jenter? Noen som har gjort noe spennende?

Her føler jeg jeg har vært trøtt hele helgen:/ han har våknet så mye om nettene, men er ike sulten. Slitsomt! Får ikke noe sammenhengende søvn. Håper på det går bedre i natt. Nå er han blitt så gla i grøt, så idaghar han fått både morgen og nettopp gitt han grøt for kvelden.

Hatt en ok helg. Fått bakt noen kakebunner klare til neste helg(navnefest), mala litt på et gjerde, rydda et blomsterbed.. Så har vi hatt besøk av søsters og vært på markedsdager idag. Kos:-)
Men helga ble litt amputert etter gårdagens utprøving av tomat(jeg ville sjekke om han fortsatt reagerer..): han gråt hysterisk i fire timer. Etter mange runder med sukkervann måtte vi til slutt ty til paracet. Han var helt fra seg stakkars..:-(

Vi har hatt en super helg! Søstra til fruen kom hit på torsdag og ble til i dag, og så kom pappa med frue og min stesøster (og ei venninne av henne) hit på fredag. De kjørte båt da, så de sov heldigvis i den, hvis ikke hadde det blitt rimelig trangt her!
På lørdag var vi i byen en tur hele gjengen, og jeg fikk bursdagsgave fra pappa og fruen, hun dro meg med på klesbutikker med pappa sitt kort i lomma :P så det ble en ny bukse og to nye topper :D etterpå grilla vi og spiste kake!
I dag var vi med på en liten båttur før de reiste hjem, og så har vi vært i bursdag hos en kollega av fruen nå i ettermiddag:)
Vært en strålende helg, og så er det så fantastisk for fruen har to dager til fri! Jippi!

Vi har også hatt en fin helg. Et par koselige trilleturer med venninner har det blitt, mens sambo har bygget ferdig terrassen. Idag har vi vært i bursdagsbesøk til oldefaren til A. Koselig! Nå ser vi frem til en ny uke med fint vær :D

I går var det nydelig vær her og siden jeg stelte hagen tidligere i uka kunne vi bare slappe av i sola:-)

I dag var det ikke meldt noe særlig vær så vi fulgte værmeldingen og dro til bjørneparken med et vennepar og deres to barn, spiste på mcdonalds og shoppet litt (søndagsåpent kjøpesenter! Hurra!) Ble litt klær til alle mann og en sykkelhenger:-)

Her føler jeg jeg har vært trøtt hele helgen:/ han har våknet så mye om nettene, men er ike sulten. Slitsomt! Får ikke noe sammenhengende søvn. Håper på det går bedre i natt. Nå er han blitt så gla i grøt, så idaghar han fått både morgen og nettopp gitt han grøt for kvelden.
Huffda, da krysser vi fingrer og tær for en god natt i natt! Har også vært usannsynlig trøtt idag, 4timer søvn i natt.. Jaja, snart kveld her i gården!

Hatt en ok helg. Fått bakt noen kakebunner klare til neste helg(navnefest), mala litt på et gjerde, rydda et blomsterbed.. Så har vi hatt besøk av søsters og vært på markedsdager idag. Kos:-)
Men helga ble litt amputert etter gårdagens utprøving av tomat(jeg ville sjekke om han fortsatt reagerer..): han gråt hysterisk i fire timer. Etter mange runder med sukkervann måtte vi til slutt ty til paracet. Han var helt fra seg stakkars..:-(
Du er så flittig og flink :D litt kjipt at han reagerer så på tomat, må være vondt å se på :/ satser på det snart gir seg så du kan nyte de søte sommertomatene! Stor klem :)

Vi har også hatt en fin helg. Et par koselige trilleturer med venninner har det blitt, mens sambo har bygget ferdig terrassen. Idag har vi vært i bursdagsbesøk til oldefaren til A. Koselig! Nå ser vi frem til en ny uke med fint vær :D
Så kos :) skikkelig slapp av helg! Søndager er perfekte for oldeforeldrebesøk :D hihi! Vi var også innom de eldste i dag, egentli ganske koseligt. Og så får man alltid kaffe :)

Huffda, da krysser vi fingrer og tær for en god natt i natt! Har også vært usannsynlig trøtt idag, 4timer søvn i natt.. Jaja, snart kveld her i gården!

mannen var på jobb idag, men fikk en time på sofaen når han kom hjem. Men leggetid nå. Lille ville ikke sove i dag. Sovnet for en halv time siden, men veeeeldig blid og fornøyd , lo av meg når jeg skulle prøve og gi flaske. Deeen latteren<3

Har hatt en deilig dag i dag! Trilletur med lille i halvannen time, besøk hos en kollega av mannen for å se på lammene, mannen laget god middag til oss, og tullelek med de to eldste før leggetid.. også har jeg fått lagt inn en liten løpetur nå i kveld :) har ryddet litt i dag, så det er klart til nedvask i morgen! Må bare ta meg i nakken å få gjort det - men det er jo så kjeeedeliiig...

Her har helgen vært helt ok. Lørdag hjalp sambo broren sin med noen vinduer så vi var hjemme å koset oss. På kvelden kom søstern min og spiste nachos med oss, og sambo kjørte noen kompiser på fest og kjørte dem hjem igjen på natta.
Søndagen sov sambo til kl halv 2(!), og lille snupp og jeg stod opp halv 9, prøvde å legge henne i 11 tiden, men ville ikke, så surva hu helt til kl 2, da sovna hu endelig! Rakk å sove en halv time før naboen begynte med ei jævla motorsag så lille bråvåkna og ble redd.. Surva lenge før vi dro til broren til sambo å spiste mat :) Lille sovna 20.30 og sov helt til halv 9 i dag uten mat! Første gangen det har skjedd, så det var godt :)

Back
Topp