Helgeplaner?

M

Moderator Irene

Guest
Hva skal dere? :) Her reiser vi på hytten i ettermiddag :)
 
Mamma har bursdag på søndag, så skal til ho :) Ellers blir det å slappe av heime, og skravle til krampa tar meg [emoji14]
 
Bare slappe av å kose oss ilag med ungene. Ut å leke, lage god mat, dra på besøk[emoji4]
 
Er på besøk hos min søster og hennes barn på 1 og 3 år, og blir her til imorgen. Så blir det å slappe av sammen med kjæresten resten av helga :)
 
Pakke, vaske og pakke! Lillegutt og jeg reiser til mamma på søndag [emoji1]
 
Ble ikke hytta:( så da er det hockey kamp å vafler imorgen (siden det er den store vaffeldagen tydligvis)
Er hjemme alene me snuppa ikveld siden mannen jobber så kansje det blir noe hjemmebakst også,om det ikke bare blir latskap på sofaen:p

God helg alle sammen:)
 
Jeg skal ut på vift i kveld:happy:
Med noen gamle kollegaer. Mens mannen tar seg av barna.
Hans tur i morgen. Jeg skulle også blitt med på den festen. Men sa at jeg kan heller være hjemme da. Både for jeg ikke orker 2 dager på rad, og for å unngå bv igjen:p
 
Mannen jobber imorgen og jeg skal vaske klær fra 17-21 (må booke vaskerom her så derfor tid).
Ellers rydde og vaske leiligheten, kanskje blir jeg fornøyd
 
Litt sent ute jeg da men vi hadde bursdagshelg [emoji4] samboer ble 34 på lørdagen så vi feiret han. Også ble hans søsters sønn 13, så vi var å feiret han igår [emoji4]
 
Ja det gikk bra, måtte roe ned mobiltrykkinga i de verste partiene. Heldigvis er mannen flink til å kjøre slik at jeg ikke blir dårlig [emoji1303][emoji1]
 
Back
Topp