Helgeplaner

Chamonix

Supermamma
*MIA*
Hva skal dere i helga?
I dag er mannen på jobb og 5åring på pappahelg, så jeg og minstemann koser oss hjemme og slapper av :-)
I morgen er det ingen spesiell planer, annet enn Biff Wellington og filmdate med mannen på valentinesdagen :-)
Søndag blir det middag hos svigers og kino med venninner, 50 shades :-)

I morgen tidlig har jeg d-vakt. Gutta har vel ingen konkrete planer. Blir ellers en vanlig kveld med taco, film og snop.
Søndag skal mannen jobbe på huset...Vi skal treffe noen for lek i en barnehage i nærheten.

I dag skal me berre slappe av, alle fire ligger på sofaen som slakt og ser barnetv;)
I morgon skal me ta ukeshandling, ein tur på fotballbana, så får me overnattingsbesøk av ei venninne. Ost, kjeks, vin og bobler når ungane har lagt seg.
Søndag blir det ein tur på åpen gård trur eg:)

I morgen skal vi ut å ake og muligens en tur til svigers. På søndag skal vi på bursdag og kjøre eldstemann til mamman sin :) Ellers skal vi vel slappe av med litt tv og snacks :)

Frøkna reiser til min mor og stefar i morgen og skal sove der til over helgen. Så jeg skal vel bare være hjemme å glo, om været er fint går jeg nok en tur nede ved elva med en kopp kakao.

Nok en helg med 30 års feiring :) sånn er det når familien bor forskjellige steder! Hurra for mannen ;)

Her venter fredagstaco i kveld :-)

I morra blir det å bake fastelavensboller siden samboer jobber på søndag.... Da skal jeg kose meg hjemme med lillemor :-)

Skal på kino å se fifty shades of grey :p begynte på boka, men likte den ikke, så spent på filmen :p

Jeg er alene for mannen er på besøk hos en kompis. Imorgen er det helgehandel og på søndag kommer svigers med fastelavnsboller :)

I morgen skal vi ned i byen og finne litt tøy til lille (mannen påpekte at det er lenge siden vi har kjøpt det til han) og jeg skal på 50 shades med ei venninne (og ei venninne av henne) :) Søndag håper jeg på lekeland eller noe :)

Slappe av i dag, alene hjemme. I morgen kommer bror og samboer på middag, og på søndag er det kakedate hos en venninne :)

Jobb både lørdag og søndag :|

Lillesøss flytter inn i morgen og blir utover neste uke, så da blir det mye kos og brettspill :)

Bli valentinsdate i morgen og feiring av fastelavn på søndag med litt besøk her. Ellers blir det rolig siden jeg driver og kvitter meg med en bihulebetennelse :)

Vi skal ha en rolig helg som innledning på vinterferie. En tur på biblioteket i morgen for å hente og levere flere nye bøker til sønnen min, handle litt matvarer og ellers bare slappe av og kose oss. Herlig! :)

Vi skal feire bursdagen til vesla i helga.
2 puljer med gjester på lørdag og 1 stor pulje med gjester på søndag. Blir maaaasse kakespising :P

Igår var vi på fest, idag skal vi få svigerfar og samboer på lunsj, imorgen skal vi på middag til mine foreldre:)

Back
Topp