Helgeplaner?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Vil ønske dere alle kommende februar mammaer en riktig fin helg :) har dere noen planer for helgen, eller blir det en stille og rolig kose helg hjemme?

God helg til deg også Kine :) idag har vi vært og hentet barnesengen vår, så koselig å få den i hus! Resten av kvelden er satt av til slækking på sofaen :p
Ellers har jeg få planer.. Må en tur på ikea i morgen, og skal vaske søndag :)

Kansje noen oppussing av barnerommet i morgen og søndag skal jeg en tur på Oslo Horse Show :)

Takk og ligeså!:) Har nett gått tur, mannen e å jobbe på ei løa;) So litt åleina tid no:) Imåro ska me endelig få lys i kjøkkenskapo ( han har lovd meg da i 1,5 år...) og så kjem da middagsgjester på kvelden:)

Arbeidshelg her.. Standard fredags ettermiddag/kveld: ryr inn med pasienter fra legekontorene til mottak som skal legges inn på sykehuset over helga.. *puh* litt sliten, gruer til å stå opp tidlig til dagvakt. Men satser på at resten av helga blir rolig :)

Er i svergie i helgen =)

Jeg kvelden i går gikk med til kjøkken planlegging på ikea, dagen i dag har vi tilbringt i London med masse shopping, og i morra skal vi bare slappe av hjemme pluss at jeg skal dømme 2 håndballkamper:)

Her har det vært en rolig og fin helg med shopping av julegaver og vinterdress og sko til guttungen igår og idag skal vi på middag til svigers :)

Fredagskvelden gikk med på å rydde og vaske i heimen. Gårsdagen inneholdt kakebaking og feiring av ei venninnes 25 årsdag. Akkurat nå befinner jeg meg i en bowlinghall for å heie på mannen og laget hans :)

Back
Topp