Helgeplaner?

Tante Sofie

Gift med forumet

Jeg kjeder vettet av meg, så jeg lurer på hva dere skal i helga???

Vi skal i bryllup til fetteren til sambo i Fredrikstad. Gleder meg til det, men lurer på hvordan det skal gå med ammingen... Det er glidelås bak på kjolen, så jeg må nok på do å amme. Vil jeg tro.... Var og tittet på kjole i  går, men fant ingenting som var fint og stort nok.

Så da blir det en "gallakjole" som jeg kjøpte til et bryllup 3 år siden... Galla er kanskje feil ord å bruke, men håper dere skjønner hva jeg mener... Fotsid kjole med perler og paljetter på.

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Vi har ikke de store planene. Kjæresten er ikke hjemme i helga og jeg sitter her uten bil så det blir ikke de store sprangene. Men i morgen får vi besøk av en kamerat av meg med kone og tre barn. Det blir stas! [:D]

he he he.... Du får bare kle av deg på overkroppen når du skal amme!!! Gjør ikke noe om du gjør det forann hele selskapet [;)] 
Det hørtes i allefall ut som en fin kjole selv om den kanskje ikke er den mest oraktiske når det gjelder amming [:D]

I dag skjer det ingenting da sambo skal ut på pils med gutta selv om han har vært borte i 3 dager [:-][:-]

I morra skal vi på barnasdag i nabobyen, det er nesten som 17 mai med tog, boder, lodder, tivoli og lignende.. det kan bli litt koselig da for da er alle ute så kanskje jeg ser noen kjente.. blir ikke så mye av det om dagen..

Søndag blir det vel kino eller film hjemme..

Ha en fin helg alle sammen [;)]

I dag kommer pappaen til Helge Andrè og skal passe på han lille litt mens jeg sover.. lurer fælt på hvordan det skal gå.. blir nok ikke mye søvn på meg da. (han er litt "redd" babyer) hehe..
i morgen og på søndag blir det vel at jeg går opp til mamma å pappa og henger der litt, hehe.. bror min har datteren sin i helgen så da får jeg se henne.. [:)] 

Ingen store planer i helga egentlig, håper på fint vær så vi får vært mye ute [:D] Samboer kom hjem sent i går kveld etter å ha vært borte siden tirsdag, så vi skal nok kose oss [;)] 
Lørdag blir det nok tur til byen, det er bylørdag og litt som skjer. Så er det jo landskamp på tv på kvelden.[;)]
Ønsker alle ei strålende helg [:D]

Har vært i byn idagfor å kjøpe meg nye klær. For imorgen skal moren på byn. Gleder meg. Sist jeg var på byn var oktober 2005. Gleder meg[:)]

Lykke til i bryllupet med ammingen[:)]

Vel, vi er da hos mormor og morfaren til Oliver...mine foreldre altså[:D] Her er det skikkelig sol og sommer...mormor duller verre med han og morfar er litt opptatt med å få noen kalver på beite for øyeblikket[8D] Så i morgen skal de være barnevakt mens jeg skal på bryggedans[:D] og pappaen er hjemme og maler kjøkkenet[;)]

har egentli ikke så store planer jeg... skal ordne litt dåpsgreier, å imårra skal vi på besøk til søstra mi, satser på fint vær, så vi kan ut å trille (hun har en gutt på snart 20mnd)...[:D]

Back
Topp