Helgeplaner?

Chinchilla

Forumet er livet
Ja?? Skal dere noe gøy i helgen jenter???

Idag skal jeg på jentekveld til mari- gleder meg veeeeeeeeldig! [:D]

I morgen blir det kanskje en liten shoppingrunde på Lagunen som feirer 25 år og har masse gode tilbud- der skal være ansiktsmaling og Buzz Lightyear kommer og greier, så det kan jo være litt artig for ungene![:)]

På søndag skal vi på lekedate til noen venner- 3 familier- 6 barn tilsammen- 3 jenter på 6, 5 og 5 år og 3 gutter på 3 og 1 år og 3 uker[:)] Det blir superkos!!!!!!!

Hva med dere?

Det høres ut som ei knall helg, Chinchilla!

Så kjekt det blir med jentekveld hos Mari - dokke må kose dokke masse [:D]

Vi har ikkje så masse konkrete planar for helga. Men mine foreldre kjem til Oslo i formiddag, så då skal vi hente Sverre tidlig i barnehagen og kose oss [:)] Og resten av helga blir det også masse kvalitetstid med mormor og morfar - blir ikkje så ofte som vi skulle ønske!

Skal ikke stort.. Har null planer : ) men vi skal vel rundt på besøk [:D]

skal det samme som dere, pelsballen.. men ikke på samme lekedaten.. [8D][:)][:D]

ORIGINAL: Pijah

skal det samme som dere, pelsballen.. men ikke på samme lekedaten.. [8D][:)][:D]

Skal dere på Lagunen i morgen??? Weeeeeeeee! [:)]

Planene for helgen er at i dag skal eg og min samboer på kino for første gang på et år....Skal bli deilig med barnefri :-)
I morgen skal vi ta en tur til byen hvis det er nogenlunde vær til det, men hvis det regner skal vi på lagunen. Ellers skal vi gjøre klar leiligheten til mandag etter som takstmannen kommer da. (blir spennende).

Ellers er det ingen veldig store planer her altså....

Jeg skal jobbe hele helgen..jippi [&:] 11-21.30 i morgen og 08.30-19.00 på søndag, så jeg tror ikke jeg får gjor mye mere!

I helgen skal jeg enten på bli-kjent-fest med klassen, eller på besøk til en venninne. Mest sannsynlig det siste. Ragnhild skal til mine foreldre i helgen.

skal stresse og stresse idag. I morgen er det bryllup til søsteren til Alex. [:D][:D]

Wooop wooop!
Jeg skal ha jente kveld i dag sammen med 6 SUUUUPRE jenter 5 herfra og 1 fra april 09!

GLEDER MEG!!

Nå er sovesalene ovenpå klar en 4 manns og en 2 manns *knegg*

Og i morgen skal jeg på strilascrap på Sotra sammen med Ena fra april 09!!!
wiiiiiiiiiiiiiii

Det er ca 50 påmeldte og det kommer to butikker!
GLEDER MEG!!!

Søndag skal brukes til å reparere søvnbehov og baaaare kose meg og slappe av med min lille famly og Ena!

Kos dere masse jenter[:D]

Jeg og snuppa skal være alene i helga, sambo har arbeidshelg, så er vi uheldig ser vi han knapt før neste fredag[:(] Men vi må vel overleve... Så i kveld skal jeg bake kake, så jeg får testet litt smaks sammensetninger til bryllupskaka[;)] Ellers blir det vel bare å slappe av.

Jeg skal ligge med benet mitt høyt og ta smertestillende... håper det blir bedre i løpet av helgen!!

Jeg vil også på jentekveld til Mari[8D][>:][:(][:D] Men jeg skal jobbe natthelg jeg[:D] Så spennede er min helg hihi

Skal hjem til mamma og pappa denne helga[:D]
Slappe av, kose oss, så skal sambo få stå opp tiiidlig med Ada, mens mor skal sooove[8D][:D]
Skal muligens en liten tur på Rotaheia, sammen med min søster med fam:)
Ellers ingenting:)

Skal på jentekveld hos Mari i kveld, HURRA!!![:D]

På lørdag skal jeg sove og hvile (lykke til, dere som skal på Lagunen med fyllesjuke...[8D]), mens mannen skal sette opp en vegg i leiligheten vår[:)]

Søndag skal jeg til ei venninne, og dit kommer tilsammen fem mødre og seks babyer/barn, blir koselig!![:D]

ORIGINAL: Bamsejente

Skal på jentekveld hos Mari i kveld, HURRA!!![:D]

På lørdag skal jeg sove og hvile (lykke til, dere som skal på Lagunen med fyllesjuke...[8D]), mens mannen skal sette opp en vegg i leiligheten vår[:)]

Søndag skal jeg til ei venninne, og dit kommer tilsammen fem mødre og seks babyer/barn, blir koselig!![:D]

Er mer dreven enn å gidde å bli fyllasjuk da vettu!!!! [8D]

Jeg vil også på jente kveld hos Mari!!
Men jeg er så forkjølet så for min del blir det nok sofakos hele helgen [:)]

Sambo jobber 12 timer skift i hele helgen så han ser vi lite til,så i dag skal jeg og Are bare kose oss hjemme og i morgen drar vi til søstren min[:)][:)]. Det blir koselig. Skal ha med masse babyutstyr for på november blir jeg tante igjen[:D][:D][:D][:D]!!!

Back
Topp