Helgen'skravletråd

siwro

Gift med forumet
Hei hei jenter, hva har dere for planer i helgen da?
jeg har vært til tannlegen hrmf..... så vet jeg ikke hva jeg skal i helga, blir vel avslapping, søndagen reiser jeg bort på jobb uke[&:]
er så nydelig vær her ute atte....får håper det varer hele helga allefall....

aaah flink du e da...å tar du fram allerede??? sånt bruk e jør på lillejulaften, vil ha dn tradisjon e e vandt m heime....men k si mor jør da tili altså...

mhm ælska å pynte t jul....har d sååååå fint å koselig om jula, maaange fine nissa altså..
men har så lyst på en sånn stor en som svigermora mi har,dn e litt større enn me[;)][;)][;)]
men i år har e ingen pynt og lys ute[:(][:(][:(] ha vært så my borte at e har kje fått ordna da, og nu synes e d e forseint å pynt ute, ska jo ned snart igjen[&:] e e sånn at e lika veeeeldig mye pynt ute på huse om jula, da vil e ha da finare enn hos alle...

ka du ska lag t middag i dag da? trur e ska lag siwspagetti[;)]

hehe da e vanli spagetti...men steike både kjøttdeig og røkte kjøttpølsa, blanda da i hopen og har 2 ss tomatpure og 2-3dl vann. og seff litt salt å peppar mens da steikes... så nå vi tar d på tallerken e d godt m raspa ost på....nammenamm....[:D] håpa e finn pølse i frysarn har tatt opp kjøttdeigen... bi sein middag pga e ha vært t tannlegen...[;)]

durumkebab??ka da e??

ja da e veldi godt..

hmm...jaja sikkert godt for dokker da[:D][:D][:D]

hehe nei d trur kje e heller[:D] e nu frøkteli kresen men e lika jo alt som e godt da[:D]

Hei snupper[:D]
Her har jeg tenkt å slappe mest mulig av i helga[8D]
Vi skal på konsert i morgen kveld da,så det blir sikkert kos[:)]
Og i morgen begynner jeg forresten på sprayen[X(][:D]Jeg skal spraye i en halv evighet før sprøytestart 12.januar..
Så jeg håper på lite bivirkninger[:-][8D]

ååååh spennende som sniffer da, håper det går bra, skal ikke få bivirkninger du vettu[:D]

Her blir det venting på at tanta skal komme inn. Føreløbi står hun bare utenfor å venter, men jeg ser henne godt [&:] Ellers må vi jo ha med oss x-faktor finalen og 70 års selskap til sambos mormor i morgen [:)]

jaaaaa xfakto i dag ja...jippi[:D] Tenk at Mo gikk ut sist altså[:(] d var en tragedie[:@] tror nok en av gutta sikker av med prisen altså..hva tror dere?? hva skal dere ha til middag i dag da??eller har hatt? blir sein middag her, aner ikke når sambo er ferdig på jobb...jeg er bare sååååå sulten sitter å drømmer om mat[:)]

Vi har hatt hjemmelaget pizza til middag, og jeg håper Atle vinner. Ble nesten litt forelsket etter han sang Sex on fire haha [8D]

ORIGINAL: Sjakkruta

Vi har hatt hjemmelaget pizza til middag, og jeg håper Atle vinner. Ble nesten litt forelsket etter han sang Sex on fire haha [8D]

ORIGINAL: Sjakkruta

Enig

han vinner nok alt[:D]

Har ingen store planer denne helgen, tror det blir total avslapping.
Ikveld sitter vi barnevakt for en herlig jente, mens foreldra, som er gode venner av oss er på julebord.
Så nå er pizza'n spist og vi ligger rett ut på hver vår sofa og ser på håndball. I like!
Imorra er det jobb noen timer og da er det avslapping resten av helgen.

Ha en strålende helg jenter.
Og jeg tror også Alte vinner. [:)][:)][:)][:)]

kjeeeeder meg......mannen ser håndballkampen[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Back
Topp