Helgens skravletråd

*Bobbo*

Forumet er livet
Hey jenter. [:)][:)][:)] Noen planer denne helgen da???

Idag skal vi ha julebord her hjemme med 2 gode vennepar. Ribbe, surkål, akevitt, ja rett og slette
hele pakka. Gleder meg masse. [:)][:)][:)] Ribba står nå i ovnen og det lukter såååå godt her.

Imorra håper jeg vi får unna resten av julegavene. Også er det jo håndball imorra. Yeahhhhh!!!
Resten av helgen skal vi bare kose oss hjemme med god mat og drikke

Ha en kanon fin helg jenter. [:)][:)][:)]

Imorgen skal sambo hjelpe broren sin å flytte, og viss han kommer igjen i tide (noen må se etter hunden som har vært å sydd), så skal jeg på stampefest hos en venninne.

God helg alle sammen [:)]

Jeg skal på julebord i kveld, også blir det oslotur i mårra.
Håper på å få gjort unna en del julegaveshopping i helga..
Også gleder jeg meg til håndballen i mårra [:D][:D]

Tja hvor begynner jeg [8D] hehe
Dagen idag begynte rolig. Fikk besøkt besteforeldrene mine og hentet kromkakene de hadde laget til meg [:)]
Tok lunsj sammen med søstra mi [:)]
Shoppet litt julegaver og da jeg kom hjem lå jeg midt i en haug av gaver, gavepapir, bånd, teip og poser [8D] Storkoser meg når jeg pakker inn gaver [:D]
Lagde pizza til middag og nå ligger mannen å slapper av på sofaen mens jeg er på BV - hærlig [:D]

Ellers kan jeg nevne at jeg endelig er kvitt vondtene etter uttaket på mandag. Litt oppblåst enda, men så lenge jeg ikke har vondt så tåler jeg det [;)] hi hi

Jeg er på ferie hos min mor nå,og sambo er i nordsjøen.
Jeg og mamma koser oss med gløgg i kveld (med rødvin i så klart[8D])

Ha en fin helg jenter[:D]

åååh heldige dere som er/har vært på julebord, er julebord med jobben her og i dag, men jeg har vært på seinvakt så jeg fikk ikke vært med[:(] skulle egentlig reise hjem i kveld, men er et skikkelig grusomt vær her så det blir ikke noe av. må da være her til søndag og jobbe. jaja[;)][&:]
nærmer seg jul med stormskritt, når skal man få tid til å gjort ting til jul når man ikke er hjemme, usj....
skal dra til harstad etter helga og håper gunn elin og v kommer...pliiiiis kom.....tru kor vi ska kos oss...mmmmmm[;)]

hei hei jenter
I dag skal vi måke forran huset til foreldra mine og leke litt ute der.
Ellers har jeg laget serina deig og bakt brune pinner i dag. Pepperkakehuset er limt så det bare gjenstår å dekorere det med snop.

Ellers skal jeg sende alle julekortene, kjøpe juletre og handle litt. Får besøk av kusina mi i kveld så må handle litt inn til mango chutney.

jeg tipper har begynt med juleferien. Skal ringe inn til legen på mandag og spørre om sykemelding. ER så hormonell. er ikke så mye som skal til å vippe meg over pinnen. og tårekanalene er klare for å tømmes rett som det er. Er veldig ubehagelig. Ihvertfall på jobb. men er ikke mange dagene til jeg skal begynne med sprøytene. oj de burde jeg kanskje få bestilt før jul. Skal starte 1.juledag. da må jeg bestille de i dag og.

ha en god dag da jenter

Idag har vi fått unna noen julegaver, så nå er det bare ett par igjen. [:)][:)][:)]
Nå står maten i ovnen og vi er klare for håndball kamp. Heia NORGE!!!

Imorra blir det en tur på Ikea, skal se på ny sofa. [:)][:)][:)]

Ha en fin lørdagskveld.

har endelig kommet meg hjem...var godt når båten kom i kai, var ikke noe serlig behagelig tur nei..
k hadde gjort det sååå koselig til jeg kom hjem..hadde tens masse stearinlys og fyrt i peisen, men så dro vi ut å spiste middag...deilig..[:D]

I dag har jeg og junior vært på lekeland i over 4 timer. Helt greit å tilbringe en snøfull søndag der [:D]

Nå sitter jeg med murringer i underlivet (rugedag 5).

Kvelden skal avsluttes rolig og tidlig tenker jeg [:)] Er jo jobb igjen i morgen som ejg kjenner jeg ikke er helt klar for. Tar på å være sykemeldt en uke [8|]

Må visst korrigere meg selv....
Det blir ikke jobb på meg i morgen. Guttungen kom hjem istad og etter vanlig do besøk så var det inn igjen - og spydde [:'(][:'(]
Da blir det en hjemme-med-sykt-barn - dag i morgen da gitt.
Søte mannen min skal prøve å få til å være hjemme på tirsdag om ikke guttungen er blitt frisk nok (ikke bf). Aner ikke hva slags rettigheter han har da [8|] Men har en grei sjef heldigvis [:)]

ORIGINAL: GunnElin

uffda god bedring til alle :D

Takk [:)] skal medbringe det til sønnen min [;)]

Back
Topp