Helgens skravle traad

Kanskje snart?

Elsker forumet
Ja, kan ta med hele helga i en skravle traad denne gangen da..
Maa bare skrive noe hahaha. Sitter aa venter paa telefon vettu..Og klarer ikke aa konse paa jobb i det heletatt. har sommerfugler i magen.. Aldri hatt det foer, da jeg har liksom visst at det ikke hadde funka..Men denne gang vet jeg ikke... AAAA tida gaar saaaaaa tregt!!

Vel, uansett... Noen som skal noe spes i helgen?? [:)]

når kan du ringe inn Kanskje snart?

Blir rolig helg her. Har vore å kjøpt meg to lysande snøballar til å ha i vinduene i ståva i dag og dei lyser såååå fint i mørket[:)] Likar adventstida med alle dei fine lysa rundtomkring[:)]. I morgon skal eg passe min tantegut som er 10 mnd gammal om få dagar i nokre timar[:)] Eg og ei anna venninde med si vesle snuppe skal på besøk til ei tredje venninde som har tre små i heimen[:)] Blir koslig. Ellers skal eg scrappe litt fleire julekort i kveld og jobbe seinvakt på søndag. Ha ei fin helg alle saman! [:)]

Soete dere er [:)]

Desverre gikk det ikke denne gangen heller..

Begynner a bli vant til det naa saa livet gaar vel videre.. Men er meeeget skuffa kan man si.. Trodde faktisk at det funka denne gangen da jeg ikke har hatt den "magefoelelsen" jeg har hatt de andre gangene..

Fikk beskjed om aa ringe inn mens naar den kommer, men fortalte dem at jeg trenger en pause naa.[&o] Kroppen er sliten, jeg er sliten, og vi trenger aa pleie forholdet litt.. Har liksom satt livet paa pause de siste 6-8 maanedene, saa skal kose oss i jula. Skal hjem og besoeke venner snart. Kose meg, og kanskje starte igjen til hoesten neste aar (om  jeg ikke foeler meg klar foer da..)

Uff...Skal kose meg med ett glass vin ikveld. Og kose meg i armene til min mann[;)]

En litt trist klem fra meg til alle dere flotte damer her inne

Veit akkurat korleis du har det no kanskje snart! Ta deg ein tenkepause no og prøv å nyt jula tross alt! Trist dette[&o]

Har akkurat vært inne på netsprien og bestilt meg babyklister, så håper vi at det gjør susen[:D]

Ellers en litt tung dag, da nabokona(så si eneste naboene vi har) omkomm i ulykke hjemme på gården i natt[:(][:(][:(] At det kan gå så fort er virklig uvirkelig. Var ikke noe morsomt å se brannbil, helikopter, ambulanse og politi suse forbi her i natt og ikke vite hva som hadde skjedd. Ble en lang natt[:(][:(][:(] Så har tent et lys for henne i kveld!

God Morgen jenter[:)]

God morgen søte jenter[:)]
Hva er deres planer for dagen da?

Jeg skal på konsert i kveld sammen med en venninne[:D]Det blir kos! Her er det så kaldt (- 15) så lurer litt på hva jeg skal ha på meg i kveld[8D]Termodress kanskje?[:-][:D]

Halloooo jenter. [:)][:)][:)]
Idag er det julebord med jobben, 40 gærne damer som skal koose seg med god mat og drikke.
Så er det bowlingturnering etterpå. Blir morro!!!

Ha en strålende dag.

Har hatt en rolig dag.. Vaert paa butikken.. Ikke akkurat saa spennende...Gubben driver og lager middag.. Kylling filet med ost, surret i bacon og celeriac mos..Mmm.. Jeg prover aa finne litt motivasjon til aa gjoere noe[8|]..

Har hvertfall faatt handla inn litt til julebordet paa mandag, da julebordet er en lunsj, etterfulgt av kontorfest... Og snille gubben skal ta bussen og moete meg og kjoere meg hjem... Mest for at da slipper han aa staa opp tidlig for aa kjoere meg TIL jobb. Saa tar han heller bussen og henter meg og bilen hehe..Snill er han hvertfall[:)]

Hei alle sammen:) Eg feirer jul med min kjære mann i dag:D Han reiser på jobb på onsdag og kommer ikkje hjem før 5.januar:( Men vi skal no kose oss skikkelig i kveld med pinnekjøtt og gaver. så nå holde eg på med maten mens han er i fjøsen som avløyser for kusinen sin:) Håper han kommer hjem snart. Ha en fin kveld jenter!!:O)

ORIGINAL: lisfloy

Hei alle sammen:) Eg feirer jul med min kjære mann i dag:D Han reiser på jobb på onsdag og kommer ikkje hjem før 5.januar:( Men vi skal no kose oss skikkelig i kveld med pinnekjøtt og gaver. så nå holde eg på med maten mens han er i fjøsen som avløyser for kusinen sin:) Håper han kommer hjem snart. Ha en fin kveld jenter!!:O)

Huff,kjedelig med mann med reise jobb :(
Min kjære reiser 15.desember og kommer hjem 12.januar..

Håper dere får en kjempe fin "julekveld" sammen[:D]
Pinnekjøtt høres nydelig ut,gleder meg til jul[:)]

ORIGINAL: Anne L

Fikk melding av min mor i går om Johanne ville ligge lørdag til søndag.Det er ville hun selvfølgelig[:D] Så jeg og gubben er alene hjemme. Akkurat nå står han og steiker biff til oss. NAM. Blir nok bare sløving foran tv`en resten av kvelden. Liker i grunnen sånne sløve dager jeg[8D]

Ååå det hørtes herlig ut [:D][:D]
Nå skal jeg snart få jentungen i seng. Vært en hard dag med masse kvalmen. Å graviditetens første oppkast[:'(] Så nå er det bevist, jeg spyr av kjøpesenter[;)]
Skikkelig dårlig etter rett over en time ute..

Ikveld kommer jeg til å ligge flatt på sofaen[:D]

Heia jenter!!
jeg kom hjem i går fra oprasjonen.
skal i helga ordne julegardinene på kjøkkenet, da jeg var bortreist da jeg skulle gjøre det fårrie helg[;)] blir koselig..skal fixe adventsstaken...[;)]
føler meg i veeeeldig rart form...hmm...

skal i dag dere da jenter?

ORIGINAL: siwro

Heia jenter!!
skal i helga ordne julegardinene på kjøkkenet, da jeg var bortreist da jeg skulle gjøre det fårrie helg[;)] blir koselig..skal fixe adventsstaken...[;)]

Hmm forsinka svar :-)
Gjorde ikke saa mye igaar. har begynt aa skrive julekort, og tatt ut litt julepynt..fant ut at bortsett fra juletreet saa har vi knapt juleting, saa faar ut aa handle litt neste helg tenker jeg.

Ellers har vel gubben og jeg tilbringt masse tid sammen. Har vaert godt aa kose seg litt og prove aa ikke tenke paa IVF.. Blir godt med denne pausen. Skal komme igang med loepingen igjen tenker jeg. Og "leve" litt igjen.. Livet har vaert paa pause altfor lenge naa...

høres jo fint ut da, tror selv jeg har lyst å begynne å trene, mangler litt motivasjon, men når jeg ser meg i speilet med mindre klær på er virkelig selvbildet på bånn....[:'(] så fint at dere har kosa dere skikkelig..[;)] man trenger det av og til jah[:)]
ORIGINAL: Kanskje snart?

ORIGINAL: siwro

Heia jenter!!

Hmm forsinka svar :-)
Gjorde ikke saa mye igaar. har begynt aa skrive julekort, og tatt ut litt julepynt..fant ut at bortsett fra juletreet saa har vi knapt juleting, saa faar ut aa handle litt neste helg tenker jeg.

Ellers har vel gubben og jeg tilbringt masse tid sammen. Har vaert godt aa kose seg litt og prove aa ikke tenke paa IVF.. Blir godt med denne pausen. Skal komme igang med loepingen igjen tenker jeg. Og "leve" litt igjen.. Livet har vaert paa pause altfor lenge naa...

Back
Topp