Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som en fin helg daHar hatt ei helt fin helt. Natt til lørdag var jeg på nattevakt, da jeg stod opp dro jeg til min mor for å hente sønnen min (samboer på fjelltur). I går slappet vi for det meste av hjemme, men i dag har vi vært på stranda, på sykkeltur, på lekeplassen og vi har kost oss her hjemme. Nå står hjemmelagd pizza i ovnen som jeg og samboer skal spise nå når han snart kommer hjem.
Ellers har jeg sovet dårlig i natt, pga kvalme. Jippi![]()
Det har jeg også, for jeg jobber bare nattHøres ut som en fin helg da
har natte vakter neste uke og det gruer jeg meg til hehe
♡♡Termin 01.03.2015♡♡
ååh det er godt gjortDet har jeg også, for jeg jobber bare natt![]()
Fordelen er jo at man får mye fri. Går gjerne av fredags morgen også går jeg på igjen onsdags kveld (altså to nattevakter på rad), så er det kun når jeg har arbeidshelg at det blir litt hefitg, med fire på rad.ååh det er godt gjortjeg syns det er greit sånn en gang i blant men hadde ikke klart det hele tiden tror jeg
er veldig avhengig av nattesøvnen min
haha
♡♡Termin 01.03.2015♡♡
ja det rr helt klart en fordel også er det jo veldig godt betalt syns nå jegFordelen er jo at man får mye fri. Går gjerne av fredags morgen også går jeg på igjen onsdags kveld (altså to nattevakter på rad), så er det kun når jeg har arbeidshelg at det blir litt hefitg, med fire på rad.![]()
Jeg jobber i helsevesenet <3Hva er det dere jobber som i og med dere har nattevakt da?
♡02.03.2015♡