Helgen

Hope90

Pergo baby??
VIP
Gratulerer til alle nye og velkommeb til oss :D får jeg vel starte med ♡♡

I helga har jeg kost meg stille og rolig på hytta og det trengte jeg virkelig :)

Hvordab har deres helg vært da jenter?:)

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Har hatt ei helt fin helt. Natt til lørdag var jeg på nattevakt, da jeg stod opp dro jeg til min mor for å hente sønnen min (samboer på fjelltur). I går slappet vi for det meste av hjemme, men i dag har vi vært på stranda, på sykkeltur, på lekeplassen og vi har kost oss her hjemme. Nå står hjemmelagd pizza i ovnen som jeg og samboer skal spise nå når han snart kommer hjem. :)

Ellers har jeg sovet dårlig i natt, pga kvalme. Jippi :p

Har hatt ei helt fin helt. Natt til lørdag var jeg på nattevakt, da jeg stod opp dro jeg til min mor for å hente sønnen min (samboer på fjelltur). I går slappet vi for det meste av hjemme, men i dag har vi vært på stranda, på sykkeltur, på lekeplassen og vi har kost oss her hjemme. Nå står hjemmelagd pizza i ovnen som jeg og samboer skal spise nå når han snart kommer hjem. :)

Ellers har jeg sovet dårlig i natt, pga kvalme. Jippi :p
Høres ut som en fin helg da :D

har natte vakter neste uke og det gruer jeg meg til hehe :p

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Det har jeg også, for jeg jobber bare natt :p
ååh det er godt gjort :D jeg syns det er greit sånn en gang i blant men hadde ikke klart det hele tiden tror jeg :p er veldig avhengig av nattesøvnen min:p haha

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

ååh det er godt gjort :D jeg syns det er greit sånn en gang i blant men hadde ikke klart det hele tiden tror jeg :p er veldig avhengig av nattesøvnen min:p haha

♡♡Termin 01.03.2015♡♡
Fordelen er jo at man får mye fri. Går gjerne av fredags morgen også går jeg på igjen onsdags kveld (altså to nattevakter på rad), så er det kun når jeg har arbeidshelg at det blir litt hefitg, med fire på rad. :)

Hatt en fin helg der vi har hatt sjørøverbursdag for jenta vår som blir 3 år på onsdag :) og så har vi vært i bursdagsselskap selv med en tur på byen. gikk greit å bortforklare at jeg ikke drakk og kjørte siden at vi var ett sted litt ute på "landet". svigers var barnevakt :) ellers så har jeg til tider vært litt kvalm samt ekstremt trøtt

Fordelen er jo at man får mye fri. Går gjerne av fredags morgen også går jeg på igjen onsdags kveld (altså to nattevakter på rad), så er det kun når jeg har arbeidshelg at det blir litt hefitg, med fire på rad. :)
ja det rr helt klart en fordel også er det jo veldig godt betalt syns nå jeg :D

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Back
Topp