helgen damer

nordlands pia

Glad i forumet
ja da var det helg og nesten en uke til gått til termin for min del. lurer på hva dere andre tuppene skal bruke helgen til?jeg skal slappe av å kose meg sammen med mann og barn. mannen skal låne seg bil i helgen så går ut fra at det blir mange turer kjørt i helgen.

i helgen kommer min onkel innom med en vugge som min søster har laget[:D][:D]  gleder meg myyye[:)]  og forhåpentligvis, skal jeg slappe av sammen med gubben, men det kan jo fort hende at DET ikke skjer[:(] (teite jobben til sambo[:@][:@][:'(])

jeg skal fakitsk på klubb i kveld. det hadde jg glemt. vi er et gjeng med jenter som samles en gang i mnd lager god mat koser oss. gjerne med et glass vin eller to. ikke jeg da. men dettte er kjempe koselige kvelder vi har sammen . bare prater skiit. gleder meg.

Har ikke noen større planer for denne helgen egentlig. Sambo har helge fri, så det skal bli deilig. Men sitter å verker etter en tur til byen å handle litt baby ting nå [:)]

Sambo kommer vell ramlende med ett tilhenger-lass med materialer til badstua i kjelleren idag... Sååå... regner med jeg vet hvor han skal tilbringe helga, ja[&o]
Men det er greit også.. Må få den ferdig før murer`n kommer over påske!
Er nok verdt det når det er ferdig, tenker jeg[:)]

Også har vi sånn halvveis planer om å kjøre opp på hytta og gjøre alt klart til påske...
Vi får se hva vi (les; sambo) rekker[:D]

God helg juni-jenter[:D][:D]

skal på KARNEVAL!!!! hvis bekkenet godtar det. klarer ikke løfte beina idag. heh.. imorgen reiser vi over fjellet til østlandet! gleder meg masse masse!!![:)][:)][:)]

I kveld jobber gubben, så jeg surrer litt rundt her alene. har fiksa litt småtteri på kjøkkenet, vært å handla og ABSOLUTT IKKE VÆRT PÅ "MÆCKEN"!! [:D] 

I morra får vi svigerinna mi og samboeren hennes på middag. Det er kjempelenge siden, så det gleder jeg meg til. Særlig til å vise dem kjøkkenet!! Og til å lage mat på det fiiiiiine kjøkkenet mitt!! [:D] 

Men først skal jeg jo på BV-treff da!!!!!!! Kl.12 på Eventyrfabrikken [:)] Gleder meg veldig til det og!!

Masse bilder og fortellinger kommer nok i morra ettermiddag [:D] 

Kos dere i helga jenter!!!!!! [:)]

Her blir det ei rolig helg. Håper på litt bedre vær enn de siste dagene slik at lillingen kommer seg litt utendørs. Så blir det vel en bytur på lørdag og en tur på hurtigruta søndag sånn at lillingen får lekt seg litt i ballbingen og sett på " dore båtten".

Back
Topp