Helgemenyen?

Hva skal dere spise i helgen?
Her ser det slik ut:

I dag: spagetti bolognese med parmesan.
Lør: Taco/tortilla.
Søn: Fiskeboller i hvit saus med kokte poteter og gulrøtter.

:hungry::hungry::hungry::hungry::hungry::hungry:

Idag er d taco, i morgen vet jeg ikke, men søndag er jeg dønn klar for fiskeboller altså! Der sa du d! :D

Fredag: hjemmelaget pizza
Lørdag: shima
Søndag: pizza rester

Idag - pita med kylling og tzatziki.
I morgen er det pannekaker og suppe, så skal vi spise pasta på kvelden.
Søndag er det spagetti med hjemmelaget kjøttsaus

I dag: taco
I morgen: lasagne med cottage cheese og speltlomper. Spent på den :)
Søn: usikker

I dag hadde vi gulrotpizza :-) I morgen går vi for biff med ovnsbakte poteter, grønnsaker og rødvinssaus. Søndag snakket vi om å ha komle med tilbehør.

Fredag: Taco
Lørdag: Pasta carbonara
Søndag: Laksefilet

Hjemme alene helg, så blir vel noe lett. Bortsett fra i morgen da. For da blir det bergens treff og tur på egon :D

I dag ble det biff stroganoff, i morgen blir det pizzasnurrer. På søndag vet jeg ikke helt. Kanskje vi bestiller takeaway :)

Fikk lyst på alt mulig nå.

Ble tacofredag ihvertfall .
Lyst på biff en av dagene eller tandoori

Hvordan lager du tacopasta? :)
Stek 1 pk kjøttdeig (og 1 løk hvis ønskelig) og bland inn tacokrydder, litt mer enn vanlig. Pass på at det blir nok væske/saus i pannen. Kok opp 300-400g pastaskruer. Bland alt sammen med en boks creme fraiche og en boks kremost med urter, og hell over i en ildfast form. Dekk med tomatskiver og ost, og stek til osten er smeltet og gylden. Dette blir nok til en stor ildfast form:D Nam nam;)

Stek 1 pk kjøttdeig (og 1 løk hvis ønskelig) og bland inn tacokrydder, litt mer enn vanlig. Pass på at det blir nok væske/saus i pannen. Kok opp 300-400g pastaskruer. Bland alt sammen med en boks creme fraiche og en boks kremost med urter, og hell over i en ildfast form. Dekk med tomatskiver og ost, og stek til osten er smeltet og gylden. Dette blir nok til en stor ildfast form:D Nam nam;)
Hørtes veldig digg ut da! Den noterte jeg meg ned;)

Back
Topp