Helgemat

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Ja, vi er jo flere som konstant tenker på mat :D Hva skal dere ha til middag ikveld?

Vi lager mye mat fra Trinesmatblogg.no, men vet ikke helt hva jeg har lyst på ikveld...

Inspirér meg!!! :D

Tja.. Har vert på Egon å hatt kylling blt :D :D
I kveld blir det servert grillmat på festen :) spent på hva for dette marvraket er jo konstant sulten :o

I morgen lager jeg nok noe snadder til meg og sambo :) barna spiser hos foreldrene mine :p
Men har ikke vert å handlet enda eller kjekka rundt på nett hva jeg vill ha :p

Helgemenyen ser slik ut hos oss:
Fre: Fylte paprika.
Lør: Taco
Søn: Fiskeboller i hvit saus med kokte poteter og gulrøtter..

I dag skal vi ha bakt potet med bacon, ost, rømme og mais. I morgen blir det seibiff med stekt løk og fløtesaus :)

Gubben ville ha blåskjell i dag så da ble det det :)
Gudene vet hva vi skal ha i morra får se i fryseren da :)

Masse godt, men fortsatt like rådvill :o Men kylling BLT høres faktisk sykt digg ut akkurat nå :D

Her blir det Dolly's sult idag.:D

Reker med tilbehør er noe av det beste jeg får for tiden. Baguette med kyllingfilet stekt i barbequesaus, bacon, salat og karridressing. Å himmel...:p
Hamburger med chips.....

Her ble det blåskjell til lunsj, og reker, loff og majones til middag senere ;) sjømat=elsk

Her blir det reker om butikken har, for min del:) mannen ville heller ha spekemat så da blir det to enkle middager i kveld:)

Tja.. Har vert på Egon å hatt kylling blt :D :D
I kveld blir det servert grillmat på festen :) spent på hva for dette marvraket er jo konstant sulten :o

I morgen lager jeg nok noe snadder til meg og sambo :) barna spiser hos foreldrene mine :p
Men har ikke vert å handlet enda eller kjekka rundt på nett hva jeg vill ha :p

Ååårh har hatt lyst på den kylling blten i ukersvis nå:p

Helgemenyen ser slik ut hos oss:
Fre: Fylte paprika.
Lør: Taco
Søn: Fiskeboller i hvit saus med kokte poteter og gulrøtter..
Skal visst ha det samme som dere i morgen - i dag blir det kyllinggryte

I dag har vi spist pizza ute på Peppes med pappan min, i morgen skal vi til mamma og spise reker :)

Grønnsakslasagne på oss i dag :) første skikkelige middagen min på evigheter!

Back
Topp