Helge skravling /prat

Midnattsol

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Åhhhh endelig tatt helg.. Hjemme og slapper av på sofan. Skal å klatre senere vist formen tillater det, har ikke klart å gjort noe de siste to ukene.. Men har håp i dag, siden båndene på håndleddene funker. Ellers så skal vi til svigers i mårra, kanskje overnatte siden det er ett stykke å kjøre. Og elles kanskje æ må jobbe litt på søndag, da æ skal ha et foredrag neste tirsdag.. Men nå helg. *
Hva skal dere gjøre da :)?

Jeg skal slappe av og prøve å bli frisk fra forkjølelsen min! :) også skal vi kikke på maling og tapet til barnerom, det blir koselig <3 og hvis jeg er i form kanskje en liten skitur :)

Har forresten og veldig lyst til å klatre, det er gøy! Tørr ikke helt når jeg er gravid pga bekkenet mitt er ikke noe særlig.

Koser meg med barna og mannen å spiller uno og ser frost etter en lang arbeidsdag. Blir bare å ta det med ro ettersom det er jobbhelg :-)

Skulle egentlig ha jobbhelg, men ble sykemeldt pga ryggen. Så da blir det bare å slappe av hjemme istedet. Idag blir det pizza og tv :D

Er på senvakt nå, så tar jeg frihelg! !:) gubben har lovd å lage taco til kveldsmat :p

Jeg håper på litt bedre form i morgen så jeg kan dra på skytebanen og knuse noen lerduer:)
I dag skal jeg bare slappe av. Var til legen i dag og fikk beskjed om at blodtrykket nærmet seg for høyt (138/90) så måtte ta ting litt med ro. Skjønner ikke hvordan jeg kan ta det mer med ro men, sengeliggende i snart to uker..

Har fått rydde kjøkkenet i dag å det er det jeg fikk gjort på fridagen min :D Nå sitter jeg å venter på gubben, skal spise hjemmelaget pizza i dag! Gleder meg :)

Gubben og mine tre bonusbarn står i kø på vei fra Oslo til Nedre Eiker... Jeg og 3åringen min ligger på sofaen og ser barnetv. Rygg og bekken er helt ute av funksjon, så egentlig ganske greit. Når de kommer blir det endelig middag! Har ikke bestemt ELLER handla enda men :P
Resten av helga blir det nok film, spilling og kos med alle barna i hus ♡

Vi har barnehelg og vinterferie i år! Mannen har lagd enchiladas og vi skal snart kose oss med god mat, og Idol på tv etterhvert!
I morgentidlig skal jeg kjøre ett vennepar til flyplassen, så blir forhåpentligvis en tidlig kveld her. Må bli helt frisk fra forkjølelsen min, så resten av helgen blir bare rolig så jeg er klar for jobb igjen til mandag.
De to andre skal på miniferie med kielbåten til uka så keg og bikkja skal holde fortet her hjemme... Digg!

God helg til alle❤️

Vi er på fjellet med noen vennepar. Står på ski og koser oss. Merker det er vanskelig å holde det skjult med tanke på alkohol, da jeg er ikke den som har sagt nei takk tidligere... :-)

God helg alle :-)

Har ingen store planer i helgen, og det er så deilig! :D Får besøk av mine foreldre i morgen ettermiddag en liten tur, ellers blir det bare avslapping og kos :) (også må leiligheten vaskes, men det fortrenger jeg litt akkurat nå.. :P)

Jeg og mannen i mitt liv drar på hytta i morgen og blir der i vinterferien. Der blir det skiturer, god mat, kortspilling, film og koos :D

Jeg og mannen i mitt liv drar på hytta i morgen og blir der i vinterferien. Der blir det skiturer, god mat, kortspilling, film og koos :D
Å, det hørtes deilig ut! Kos dere :D

Idag har jeg hvert på jobb i ca 10 timer! Så jeg slapper av resten av dagen, i morgen skal vi forberede for å kjøpe ting vi trenger i ny leilighet, samt rydde og vaske her og begynne å forberede noen ting før vi flytter tenker jeg :)

Dro på jobb fram til 11.30. Da ble plutselig brukerkontoen min blokkert, så tenkte det var på tide å dra hjem;) IT kan jeg ringe på mandag:p he he... Dro på Volvo for å sjekke bilen, endte opp med leie bil og bilen på "sykehus" :p hjemme sovnet jeg på sofa'n. Har fått hentet barn i barnehage og skole og kosa oss med litt mat og godis. De er nå i seng og jeg ligger plan ut på sofa'n:) igjen;) ser på "en dag i livet" på tv2 bliss:D

Skal snart hente kjæresten på jobb. Tenkte å kjøre innom McDonalds på vei dit og kjøpe en milkshake. Rettferdiggjør det med at frøet i magen ønsket en, og gir meg halsbrann fram til jeg kjøper en :P

Jeg har blitt bedre etter ha vært til sengs i tre dager med influensa, fått ryddet litt rot i huset og vasket litt klær fra uka. Gutten sover siden lenge, Skavlan står på og jeg og samboeren har inntatt hver vår go-stol. Tror resten av helgen blir rolig her da vi hadde 3-årsfeiring x2 forrige helg :P

Dro på jobb fram til 11.30. Da ble plutselig brukerkontoen min blokkert, så tenkte det var på tide å dra hjem;) IT kan jeg ringe på mandag:p he he... Dro på Volvo for å sjekke bilen, endte opp med leie bil og bilen på "sykehus" :p hjemme sovnet jeg på sofa'n. Har fått hentet barn i barnehage og skole og kosa oss med litt mat og godis. De er nå i seng og jeg ligger plan ut på sofa'n:) igjen;) ser på "en dag i livet" på tv2 bliss:D
Sånt kan man fint vente med, IT var sikkert vanskelig å få tak i ;)
Nyt sofaen og helga :)

Back
Topp