Helge planer?

..christine..

Forumet er livet
VIP
Snøfnuggene 2018
Hva er planen for helgen jenter?

Jeg teller timer ned til helg nå. Har vert en "hard" uke. Så skal bli godt å kunne roe ned litt.

Planen min er å velge ut farge til barnerommet til jentungen.
Kanskje male litt. Rydde i babyklær. og bare sulle. Nesten så jeg håper det regner slik at jeg kan med god samvittighet sitte inne :P

Overnattingsbesøk til svigers... jeg skulle gjerne heller vært hjemme og slappet av og fikset ting... men, men.... :P

Etter 3 uker hos moren på ferie gleder vi oss til å få bonus-sønnen min på 11år hjem [emoji4] Det blir vel taco-fredag her [emoji85]

Siden lillesøsteren hans skal på ferie med en venninne kan vi se noe gøy på kino *hurra*
Jeg er sååå lei av norsk tale!!

Søndag blir det slekstreff med svigerfamilien, hvis jeg orker.. Tror jeg satser på å gå, sånn at tiden beveger seg litt fortere [emoji1] Har TUL på mandag, og er så spent på om jeg får vite hvem som bor inni magen [emoji177]

Håper dere får en god helg!

Last edited:
Tar toget til mamma og pappa sin hytte senere idag. Ungene har fått en dag fra hverandre (eldste dro opp med foreldrene mine igår). Det skal bli digg å leve litt enkelt [emoji4] Meldt dårlig vær, så det blir kanskje ikke de lange fjellturene jeg håpet på.

Skal forsøke meg på Robbie Williams konsert i kveld, må huske å finne frem støttestrømpene :)
Ellers vil jeg tro jeg ligger strak ut i morgen, men vi håper å få valgt og kjøpt inn gulv til barnerommet og lekerommet i morgen og :)

God helg til alle sammen! :)

Har bursdag i morgen så blir middag ute med mannen. Søndag inviterer vi litt venner på kaffe og kaker [emoji322]

Hadde håpet på å få malt huset, men siden det skal øse-pøse hele helgen så får jeg vel ta husvask og serie-maraton innendørs istede [emoji6]

Tar toget til mamma og pappa sin hytte senere idag. Ungene har fått en dag fra hverandre (eldste dro opp med foreldrene mine igår). Det skal bli digg å leve litt enkelt [emoji4] Meldt dårlig vær, så det blir kanskje ikke de lange fjellturene jeg håpet på.

Nå må du huske på å spare beina dine for mye trakking også;) ;) Støttestrømpene er pakket?

Her er vi på feriebesøk hos mine foreldre. I helgen blir det hyttetur hvor mine 3 små tantebarn også blir med. Blir koselig for jeg ser dem ikke så ofte, men sikkert litt slitsomt også siden man da føler for å være mer med hele tiden [emoji12]

Hva er planen for helgen jenter?

Jeg teller timer ned til helg nå. Har vert en "hard" uke. Så skal bli godt å kunne roe ned litt.

Planen min er å velge ut farge til barnerommet til jentungen.
Kanskje male litt. Rydde i babyklær. og bare sulle. Nesten så jeg håper det regner slik at jeg kan med god samvittighet sitte inne :P
Du får oppdatere oss på hvilken farge du går for [emoji4] God helg!

Back
Topp