Helge planer?

Jeg skal være hjemme alene med barna, pappan hjelper en kompis med å flytte til andre siden av landet :p vi skal bake, leke, dra på lekeland, spise sushi og kose oss masse :) Skal også få begynt med moodboard til bryllupsplanleggingen :D
 
Date night idag. Vi fikk plass på et arrangement på skolen som heter Parents Date Night så ungene har 3 timers lek, herjing og filmtitting i gymsalen :happy:
Imorgen vil ungene på Kite Day, og så skal eldstejenta på et show med en kompis på kvelden (Dan TDM, the Minecraft Youtuber eller noe sånt..)
Søndag er det en oppvisning i turnhallen som yngstejenta ville se på, er det fint vær drar vi kanskje til bassenget.
Og innimellom må begge jente gjennom en leksjon på Globalskolen.
 
Date night idag. Vi fikk plass på et arrangement på skolen som heter Parents Date Night så ungene har 3 timers lek, herjing og filmtitting i gymsalen :happy:
Imorgen vil ungene på Kite Day, og så skal eldstejenta på et show med en kompis på kvelden (Dan TDM, the Minecraft Youtuber eller noe sånt..)
Søndag er det en oppvisning i turnhallen som yngstejenta ville se på, er det fint vær drar vi kanskje til bassenget.
Og innimellom må begge jente gjennom en leksjon på Globalskolen.
Herlighet for et genialt opplegg! Det der skal jeg søren meg huske på til den gangen jeg havner i en komité på skolen:D når på dagen er det?
 
Herlighet for et genialt opplegg! Det der skal jeg søren meg huske på til den gangen jeg havner i en komité på skolen:D når på dagen er det?

Fra 18-21. De hadde en prøverunde tidligere, da var det på biblioteket på skolen og det var så mange interesserte at det ser ut til at det ble utvidet :happy: Er en summer camp arrangør som står bak, så regner med de får litt kunder av det :happy:
 
Smart:) hva skal dere finne på da? Ut å spise?

Vi skal ut å spise, har ikke helt bestemt oss for hvor.
Blir nok mye å snakke om siden gubben ikke fikk vite om spiren før i går kveld :happy: Hadde tenkt å vente til i kveld når vi skulle på date, men så kom han hjem med øl som vi skulle kose oss med :hilarious:
 
Vi skal ut å spise, har ikke helt bestemt oss for hvor.
Blir nok mye å snakke om siden gubben ikke fikk vite om spiren før i går kveld :happy: Hadde tenkt å vente til i kveld når vi skulle på date, men så kom han hjem med øl som vi skulle kose oss med :hilarious:
Haha, nei da er det ikke så lett å skjule:hilarious::hilarious:
Kos dere på date:happy::happy:
 
Vi skal i konfirmasjon på søndag, yngste broren min som skal konfirmetes..så i dag blir det baking, stryking og pynting av lokale :)
 
Her er det barnefri og hyttetur til fjellbacka i Sverige denne helga med et par vennepar. :happy::happy:
 
Her er det dugnad i dag før svogern min kommer på besøk og så er det ny runde med konfirmasjon i morgen :)
Kjøpt meg ny sommerkjole så har planer om å gå i den i dag:D såå deilig vær!
 
Back
Topp