Helga

*Bestevennen*

Elsker forumet
I natt reiste sambo til Oslo på byggmesse så jeg og snuppa er hjemme alene [:)] Nå skal hun straks i bhg og jeg på jobb så er det HELG!!![:D][:D]

Får besøk av noen venniner i kveld og vi skal kose oss med enchiladas og masse snacks. Og imorgen skal eg og snupp abare kose oss og nyte dagen!!! Gleda meg, er egentlig aldri aleine heime bortsette fra en kveld i ny og ne så litt deilig å ha huset helt for seg selv her[8D]

Og nå kjenner jeg junior sparke KJEMPEGODT flere ganger for dag, spesielt på kvelden!! Gleder meg til det kjennes på utsiden så sambo og prinsessa kan får kjenne også[:)]

Hvordan ser helga deres ut da?

God morgen[;)]
Nå er ungene avgårde til skolen og vi har fri helg[:)] Kjempe deilig!! Skal kjøpe fliser til badet oppe i dag, heldig så er d ferdig om noen uker[:D] Div husarbeid og flise over kjøkkenbenken står på agendaen i dag.
I morgen er d bryllupsfest for et vennepar, masse småfulle folk og meg edru, spennende.....¨
Ellers nyte stillheten i helgen[:D]

God helg!!!

Høres ut som du/dere skal kose dere i helga hvertfall[:)] Deilig det med huset alene noen ganger[:D]

Har ingen store planer i helga utenom imorgen formiddag. Da er det barnedans for Tobias[:D] Er så moro.
Jeg må være med å danse og da, så får rørt på meg jeg også. Hehe... Han elsker jo å synge å danse[:)]
Så resten av helga skal vi kose oss og slappe av! Møte noen venner og finne på noe.

Digg å ha huset for seg selv da!!!! [:D][:D][:D] 
Her ihelgen blir det bare jobbing hjemme... Sambiss skal være vekke i helge morgen på dagen. Og snuppa har husarrest så da kan ikke jeg stikke ut heller. Da blir det bare innehelg for meg gitt! Sukk.

Har faktisk ingen planer denne helgen... hmm[8|]

God morgen! [:)] 
Det hørtes jammen deilig ut! Jeg er så heldig at jeg har kveldsvakt i dag, og jobber i hele morgen... Puhh..
Men sånn er det å jobbe i butikk![;)]
Men i morgen kveld får jeg besøk av gode venner til ost og kjeks, og det gleder jeg meg masse til!

Kos dere i helgen, alle sammen!  [:D]

ikke så mange planer, formen er rævva [:'(]

men vi skal vel kose oss med god mat, og på søndag har vi visning på huset

ååå det hørtes ut som en fin helg [:)]
Her sparker prinsessa masse på morgenen og kveldene :) vil ikke at mamman skal sove [:D]
I dag skal jeg bare slappe av og nyte kvelden sammen med sambo :) i morgen tidlig reiser vi til stavanger, tante bebisen min ble 1 år i går så vi skal i selskap til snuppa :)
kommer vel hjem på kvelden engang og da blir det nok bare sløving foran tvn [:D]
søndag har jeg bestilt fiiiint vær, ser ikke lyst ut men.. hehe.. for da har jeg lyst å gå laaang tur og lage god søndags middag og dessert :D hihi..

Ha en kjempe fin helg Februar snuppene [:)]

I dag skal jeg mekke burgere til middag, og kanskje en gulrotkake om jeg orker... (ser ikke så veldig lyst ut). I kveld stikker vi til broren til min kjære, de skal spille ettellerannet Xbox-spill...
I morgen skal vi på pokerkveld hos noen tidligere kollegaer av oss, søndag aner jeg virkelig ikke. Sikkert slappe av.

Her blir det en laaaaaang helg. Sambo jobber 12 timers dagskift ut neste uke og jeg er syk og dårlig [&:] Har vært sånn siden mandag!!! Begynner å bli lei. Håper formen blir bedre til imåren ellers blir det en laaang helg med Isabell. Hun vil jo helst at det skal skje litt og gjerne gå ut, men vet ikke hva jeg orker!! Huff huff, mye syt!!!!

Ellers så har jeg en veeeeldig aktiv baby i magen. Har trampefest i magen store deler av dagen, men når kvelden kommer er det lite liv. Da er vel babyen utslitt [:)] Kjenner godt sparkene utenpå magen nå. Utrolig kjekt [:D][:D][:D] 

Du må kose deg masse med venninnene og snuppa [:D] også ønsker jeg deg en kjempefin helg [:D]

Her er det frihelg. Thank God It's Friday. [:D] I dag blir det mest sannsynlig hjemmekos. God mat og god drikke. Levende lys og godt selskap. Det blir sikkert en tur på kino i løpet av helgen. Jeg skal lage fromasjkake (og boller [:-][8D]) også. Ellers hørte jeg et lite rykte om at noen trengte flyttehjelp, så da må vi vel være så snill å hjelpe til med det.

God helg. [:)]

jobbing hele helga[&o].

Her blir det IKKE frihelg iallefall!
Nå er jeg på jobb, vært alene siden kl12 og har enda over 2 timer igjen[:o]
Imårra er det på´n igjen, ferdig kl16. Så hjem og dusje og i 60-årsdag til svigermor kl19.
Søndag MÅ vi pakke-pakke-pakke til den store gullmedaljen, for vi skal jo flytte...
Er sliten allerede, så skjønner ikke helt hvordan dette skal gå.

Men neste helg bor vi i ny-oppussa leilighet med 3 soverom og bare venter på at lille tulla skal vokse seg stor nok til februar.

mannen min er på elgjakt og skal være borte hele uka. Så jeg og gutten er hjemme og koser oss. Ikke store planer ellers

Back
Topp