helga

menemenem

Gift med forumet
plana før helga ??

idag e mannen ut på fisketur at me en kompis , men vist han kom igjen i 9 tida so bli d grilling [:D]
ellers so he kje ej noken faste plana før helga...
kansje måløy dagane i morgå vist d d verte fint vær [:)]

Har veldig store planer om å FØDE [:D]

ORIGINAL: Tvilling74

åy snart 39 veke på vej du [:)]
tru du d kjeme til å skje i helga ??

ORIGINAL: chello

Har store planer om å føde jeg og[;)] Men vist det går i vasken skjer det nå jallefall på tirsdag da!

d e kje lenge til då :) spennande :)

ORIGINAL: menemenem

Nei egentlig ikke, men lov å håpe..Hehe [:D]

Skal begynne å massere den berømte puta snart [:D]

ORIGINAL: kosejenta

kansje måløy dagane i morgå vist d d verte fint vær [:)]

Vært på måløydagane ofte? Er fra Måløy eg da, men synst måløy-dagane har mista glansen sin, dog det er einaste helga det skjer noke på den gudsforlatte plassen [;)]

oppvokst berre 3 kvarter ifrå måløy , so he våre der noken gonga... :) men synst månge slike daga (elle ka ej ska sej hehe ) he mysta glansen sin... kansje d e berre oss[8|]

spennande då! håpe d funka [:D]

Ja det håper jeg oxo [:D]

Ja det håper jeg oxo [:D]

må seje ifrå vist d , d fungera då??
hehe kansje ej me kan prøve d om ett par veke... :)

Ja det skader nok ikke å prøve.. [:D]

oppvokst berre 3 kvarter ifrå måløy , so he våre der noken gonga... :) men synst månge slike daga (elle ka ej ska sej hehe ) he mysta glansen sin... kansje d e berre oss[8|]

Kor du e oppvokst da? Trur nok ikkje det e bare oss, hørt fleire som har sagt det, det har nok dabba av litt og store attraksjonar og interessante innslag blir det færre og færre av. Og desverre mange av dei samme innslaga som går igjen år etter år. Er ikkje akkurat lei meg for at eg ikkje kan reise i år for å seie det sånn [8D]

I vanylven [:)]
ja , d he vårte mykje dårligare... men tenkte ej sko ta mej en kjøretur vist d , d verte fint vær , kansje besøke litt familie i vanylven ette på hehe :)
tenkte å vinne bamsa t babyen :)

bodd lenge i ålesund då??

FØDE!!!

Vi prøver å finne på noe, men det er visst ingen av vennene våre som vi leke med oss i dag.. (det ene paret fikk tvilling gutter i dag, så vi er ganske misunnelige..hehe...)...

ellers blir det vel maling av lekegrinn og besøk hos svigers....

ORIGINAL: AB

FØDE!!!

Vi prøver å finne på noe, men det er visst ingen av vennene våre som vi leke med oss i dag.. (det ene paret fikk tvilling gutter i dag, så vi er ganske misunnelige..hehe...)...

ellers blir det vel maling av lekegrinn og besøk hos svigers....

krysse fingrane før at d skjer snart då :)

Avslapping i kveld, lurer på å begynne å pakke sykehusbagen.
I morgen skal vi på grillfest. Jeg skal av naturlige grunner ikke ta noe, og sambo visste ikke om han turde. Tenk om vi må på føden liksom....  Heldigvis er det flere av de andre som ikke skal ta noe også. Ei til som er gravid og et par som skulle jobbe tidlig søndag.

Men det skal bli hyggelig å treffe andre, og få tankene bort fra fødsel og rierstart. Venter fælt altså.... [:)]

Skal på grilling med noen venner i dag. Tror det blir alkoholforbud på min kjære, sånn i tilfelle... Har kort vei til føden fra dem, da. I morgen skal jeg besøke mormor sammen med mamma, det er litt lengre å kjøre hvis fødselen skulle starte... tre kvarter. Men vi kan jo ikke akkurat bare sitte pal og vente heller, vel? Må jo leve noenlunde som normalt. Ellers blir jo ventetiden et langt mareritt! God helg, jenter!

menemenem:
6 år har det vel snart blitt. Gikk sykepleien her først og så blei vi bare værande av forskjellige grunna. Er sytalaust då, greitt å komme seg heim igjen og Ålesund ekje så altfor stor by heller, akkurat passelig.

Har funne fram noken bamsa til babyen som eg har hatt sjøl og pappan har kjøpt en i Australia, så får vi sjå om det blir fleire etterkvart [:D]

Korleis havna du i Ørsta da?

Ålesund virka so en grej plass å bo ja , he kje hørt noken klage ivertfall [:)]

Kjøpt litt bamsa ej oxo , å flejre verte det vel hehe :)

Ej havna i ørsta pga at ej fann mej en ørsting hehe :) åsso he ej berre blitt værande her!

Vel i går pusset jeg vinduer og monterte ned to persienner for skrubb. I dag tror jeg ikke jeg skal gjør eså veldig mye. Vaske klær, pakke dem sammen, støvsuge kanskje og små rydde. Burde kanskje bakt ei kake, men vet ikke om jeg gidder for å være ærlig. Har ingen ting i frysern, ikke har vi plass til noe kake heller. Dumme lille fryser [8D]

Back
Topp