Helga?

Entil

Elsker forumet
Hva skal juni-jentene gjøre i helga da??
Selv skal jeg bare ta det rolig, tror jeg...
Har bare de to største jentene her i helga (mine to er hos pappa`n sin), og satser på at vi slipper overraskende overnattingsgjester denne gangen[;)]
Håper egentlig på litt fint vær (og god form[8D]), sånn at det går ann å være litt ute[:)]

Ønsker dere alle sammen ei kjempegod helg!!!

Skal ikke gjøre så mye spennende i helga. Prøve å få gjort ferdig listenen og siste malingsstrøk på tapeten sånn at jeg kan få vaska litt der.

Ellers bare slappe av og spise god mat og masse snop [:)]
(Har ikke spist snop på 4 dager...Flinke flinke meg)

God helg til alle sammen.

her skal det ikke skje så mye nei. forma eller bekkenet er labert. så får ta det med ro. kjennes ut som heile bekkenet er på tur å dette fra hverandre

Vi skal ikke noe spesiellt vi heller. Kose oss mest hjemme!

Vi skal kjøpe babysete til minsten da, det er vel det mest spennende som skal skje [:D]

Jeg skal faktisk på stand-up show med Jonas Rønning i morgen jeg.. [:)] Er en hel gjeng som skal ut, så gleder meg veldig til det.. Også er jeg ikke den eneste som er gravid, så jeg slipper å være den eneste edru! [:D]

Ha en god helg alle sammen!!!! [:D][:D][:D]

her skal det ikke skje noe som helst, har bp på 8 så jeg sovner jo så fort anledningen er tilstede..... får vente med utskjeielser til bp har steget igjen

stille og rolig som alltid i helgene.
orker ikke så mye heller[;)]

Bare slappe av med god mat, snop, brus og film for nå er det helg og da er alt lov[:D]

Kunne tenkt meg en liten runde i høyet også, hi hi!

I kveld skal vi på besøk til et vennepar. William skal sove hos en kompis.
I morgen blir det rydd og vask på dagen og beina høyt til kvelden [:D]
I tillegg så passer vi hunden (en svææær schaefer) for et nabopar.

Så helga er forsåvidt planlagt fra ende til annen [:D]

Riktig gla helg alle sammen [:D]
PS! Nevnte eg at jeg skal seff innom bv innimellom?? [;)]

Å det hørtes optimalt ut curl! Spes den delen med ønske om rent og pent hus når du kommer hjem igjen [:)]
DET kan jeg bare drømme om i min villeste fantasi!![8D]

[:D]Tenkte jeg skulle sove spise gå på do....
rydde, lage mat, møkke i stallen, trene hest, være sosial, sove litt ekstra,
dusje, leke med ungene, rydde litt igjen, mmmm nevnete jeg at jeg skulle gå på do? jo det gjørde jeg... hmmm jo ja jeg har jo noen hunder jeg burde gått litt tur med, så blir det vell litt godte spising, drikke noe bruk sansynligvis, og vist jeg har halsbrann så blir det noen love hearts også på meg...
jo jeg vil få en like aktiv helg som vanlig jeg... Så eg må jo si jeg vil glede meg til verdagen igjen... hmm kanje det blir litt slitsomt det også. jeg skal være vikar neste uke.. jo jeg må nokk få sovet meg opp litt i helgen..
Mulig det blir veldig mye soving...
hmmm var det alt? tja,... mulig det.. Jo jeg får vel være litt ekstra sosial med mannen da.. intim kalles det vist,,, blitt redusert med slik sosial selskap i sengen i det siste... hmm ja  ja .. litt mindre soving på meg da..
hihi det ser ut som det blir en travel helg på meg da...
eller?
[:D]

Ja da skulle helga være vel planlagt den grokka [:D]

jepp
tror det!
Er så fornøyd, for jeg skal på do også..hihi

Back
Topp