Helga

Skal på fest og så skal jeg bare være hjemme med gullene mine[:)]Muligens på et lite barseltreff og så ja..PUSSE OPP BAD[:'(]NAAAAIS!Villemo:Du må gjerne dokumentere den spagaten for den vil jeg gjerne se,evt ta opp noen tips til min spagat...

Lese til eksamen [:'(]

Reiser avgårde til Halden i helgen... tilbringe tid med min kjære familie [:)] Og treffe noen venner... og kanskje jeg drister meg til å bli med på fest natt til 1. Søndag bærer det vel hemmat igjen og hente min kjære som kommer hjem fra begravelse i England.. 

I morgen skal jeg klippe meg, å det blir deilig ;) har ikke vert på frisør siden før Elise ble født ;)

Lørdag og søndag skal jeg kose meg med min lille familie her hjemme ;)

ORIGINAL: Mamsemumsen

Besøke svigers og skrive innleveringsoppgave i spansk... (Juuhuu, BARE gøy denne helga [8D])

Ååå, ikke de som kommer til dere altså? [8D]

Skal feire 40 årsdag i helga. Min eigen[;)]

ORIGINAL: @dnim

Å HippHurra for deg!!!!!!!
Håper du får ei kjempefin feiring!

Jeg skal rydde, vaske, rydde, vaske, rydde og vaske...[:'(][:'(][:'(]
Gleder meg stort du..[:-]

Får nok litt besøk og skal på besøk. Kanskje vi får rotet oss på kino også! Håper på det altså!! Mamma tør ikke ha han på overnatting enda, så festligheter får la vente på seg til sommeren tror jeg [8|] Ellers så har jeg fortsatt en haug med oppgaver som jeg skal gjøre [:'(] Men det kommer seg nå da! Jeg ser lyset i enden av tunnelen [:)]

Vurderer å delta på 1. mai feiring etter gammalt, men fikk ikke så stort gehør av mannen min[:D] ellers må vi vel gå tur i det fine været som er meldt, hundeeiere som vi er... Og så står SOVE høyt oppe på ønskelisten...

Jeg skal bare være hjemme med lille og pusle ute på verandaen,gjøre klart til grill sesongen setter inn for fullt[:D]
Tenkte å bake den eplekaka jeg har drømt i hele dag,spise masse deilig mat og slappe av.
Mulig vi tar en tur til foreldrene mine.

Tja, starter med å ha lunsj for mine kollegaer imorgen. Så skal storegutt til frisøren på ettermiddagen. Lørdag må jeg til hobbybutikken i nabobyen for jeg har fått bestilling på et par konfirmasjonskort. Om lillegull lar meg holde på skal jeg kose meg med det etterpå. (eh...eller nei det er vel stengt da....nei, da får jeg finne på noe annet hihi. Kanskje tegne dåpskaka, har en ganske klar formening om hvordan jeg skal lage den.) Søndag er det sovemorgen for mamma ja og så skal jeg hjelpe til i en konfirmasjon. Lovte det før jeg ble gravid, så det skal jeg jammen holde[:)] Og vips så er helga over...

ORIGINAL: @dnim

Hurra
Gratulerer så mye[:D][:D]
Kos deg masse!!

i dag å i morgen blir det bare til å slappe av med barna,kanskje ut på tur om været holder seg[:)]
søndag er det konfirmasjon til min lillesøster[:)]

I morgen skal vi hente jenta jeg r støttekontakt for, reise på akvariet spise ute og slappe godt av når jentene har lagt seg. På søndag blir det tur på vil vite senteret og av slapping [:D]

I kveld skal vi bare slappe av...se på tv[:)]
I morgen blir det shopping - kanskje gave til HV[;)][;)]
Søndagen skal vi besøke et vennepar av oss!

Her er det husmorferie[:D] Vi kjørte sørover i går kveld og sambo slapp meg av på Elverum før han og Tobias kjørte videre til Oslo[:)]

Jeg skal på byn idag! Weee :D

Back
Topp