Helg!!

Cassie

Betatt av forumet
Endelig snart helg igjen!!!

Skal dere noe spennende da!?!
Vi skal på bortoverski i ettermiddag, og middag hos venner på Lørdag. Eller´s bare kose oss og nyte livet!!:)

[:)] Gleder meg til helgen. [:)]

Skal få litt avlastning av min 4 åring i kveld og finne på noe med mannen min...
Koselig middag og kino kansje?..
Lørdagen skal vi på isstadioen og prøve skøytene igjen og på søndagen skal vi i badeparken og kose oss, i deilig varmt vann, med god mat..

hmmm. blir en god helg, for denne lille familien [:D]

Ønsker dere alle også en god helg[:)]

Hørtes kjempekoselig ut Bergtussa:) Kos dere masse!!:)

tusen takk jente 23...Håper din helg også blir fin...

Klem

Svømmehallen høres jo utrolig deilig ut da, men vet ikke helt om jeg tør med den lille pondusen jeg har. Er jo bare så flaut! Folk må lure på hvor MYE hun der har spist i det siste...?:/ Gleder meg til folk kan se forskjell på at jeg er gravid og spist mye. Nå er det sånn midt i mellom:)

Jeg har bare ETT MÅL for denne helgen (Eller rettere sagt, denne dagen) og det er at migrenen skal slippe taket, så jeg faktisk orker å stå opp! (Laptop er tingen!)

Ellers tror jeg det blir en rydde-helg. Leiligheten kunne trengt en liten vask...

Jeg skal bare slappe av ene og alene (snufs....) Min eldste er reist på skihelg til hovden med ungdomskontoret her, og gjett om jeg er nervøs[&:] føste gang alene og han er snart 14 år..... de to andre er hos faren sin denne helga, og sef måtte samboer ut i nordsjøen.....buhu....trenger trøst jeg...... men men, får heller snu det til det positive og heller sette bena høyt og i hvilestilling og prøve å slappe masse av. Og så kan jeg jo spise hva jeg vil uten att noen ser det hihi...... God helg[:D]

Vi skal ut å spise middag i dag. Bare jeg å mannen. Han blir 40 år i dag.
Å i morgen skal vi ha åpent hus hele dagen. Gleder meg, men det blir nok litt jobb åsså, for han har sagt at det er åpent huf fra 12-23. ( Da skal han ut å jobbe)

Back
Topp