Helg!

Hønemor <3

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Hei damer!
Endelig er helgen her!!

Hva er deres planer for helgen? Noen som skal gjøre noe morsomt eller spennende? :D

Ønsker dere alle en riktig god helg :D

I helgen er oldeforeldrene på besøk hos sin datter ( "vår" tante) så vi skal en tur dit, og så kommer de en tur på søndag :-)

Så koselig! Har de møtt snuppa de før eller? ❤️

Blir veldig koselig, har ikke sett de siden jula for et år siden selv, siden de bor så langt unna!

Nei de har ikke møtt henne før. Hun er oppkalt etter sin oldemor så det er jo ekstra stas :)

Hva er dine planer for helgen da?

I dag har lillebroren min bursdag (blir 26, så er ikke så liten lenger :-P ), så har invitert han bort hit på kake seinere :-) Planen før det blir nok å rydde litt og støvsuge - hvis jeg gidder ;-) Kake kjøper jeg nok hos Jærbakeren, er for trøtt til å lage selv, selv om jeg er veldig glad i å bake.

I morgen skal vi først i 40-års dag til svogeren min klokka 12 og så skal lillesøster og jeg videre i babyshower klokka 3, så i morgen kan bli litt hektisk, men sikkert veldig kjekt :-)

Vi får besøk av besteforeldre og tante fra Danmark :-) De kommer for å hilse på lille for første gang :-)

Blir veldig koselig, har ikke sett de siden jula for et år siden selv, siden de bor så langt unna!

Nei de har ikke møtt henne før. Hun er oppkalt etter sin oldemor så det er jo ekstra stas :)

Hva er dine planer for helgen da?

Tenker oldemoren til Helga syns det er utrolig koselig at hun har blitt oppkalt etter henne ❤️

Mine planer er å slappe av..
Prøve få pappaen i huset til å passe snuppe litt, slik at jeg kan få mer alenetid.. Hadde litt i går og kjente at jeg virkelig trengte å ha det!!
Skal få besøk i dag og skal på besøk hos farmoren min imorgen!! Hun er dessverre ikke frisk.. Ikke kritisk, men hun har vært en del syk i det siste

I dag har lillebroren min bursdag (blir 26, så er ikke så liten lenger :-P ), så har invitert han bort hit på kake seinere :-) Planen før det blir nok å rydde litt og støvsuge - hvis jeg gidder ;-) Kake kjøper jeg nok hos Jærbakeren, er for trøtt til å lage selv, selv om jeg er veldig glad i å bake.

I morgen skal vi først i 40-års dag til svogeren min klokka 12 og så skal lillesøster og jeg videre i babyshower klokka 3, så i morgen kan bli litt hektisk, men sikkert veldig kjekt :-)

Høres ut som du har mye på tapetet denne helgen!! Utrolig koselig med bursdagsfeiringer og babyshower❤️

Hipp hurra for lillebroren din ;)
Så koselig med bursdagsfeiring. Hva slags kake tenker du å kjøpe?

Er det en nær venninne av deg som venter barn eller? Babyshowers er alltid koselige ❤️

I dag har jeg vasket klær, bakt brød og ammet snuppa litt oftere enn vanlig. Nå skal vi snart se film, spise lørdagsgodt og kose oss med gutta krutt. I morgen skal vi i bursdag til ene niesa vår som blir 25.

Høres ut som du har mye på tapetet denne helgen!! Utrolig koselig med bursdagsfeiringer og babyshower❤️

Hipp hurra for lillebroren din ;)
Så koselig med bursdagsfeiring. Hva slags kake tenker du å kjøpe?

Er det en nær venninne av deg som venter barn eller? Babyshowers er alltid koselige ❤️
Ble en del planer ja, men det er greit av og til :-) Ble gulerotkake, de har en del forskjellige, så var bare å velge å vrake ;-)

Er en god venninne som venter i begynnelsen av mai, så det skal bli stas :-) Faktisk bare min andre babyshower, så satser på at det blir veldig koselig :-)

I dag har jeg vasket klær, bakt brød og ammet snuppa litt oftere enn vanlig. Nå skal vi snart se film, spise lørdagsgodt og kose oss med gutta krutt. I morgen skal vi i bursdag til ene niesa vår som blir 25.

Så effektiv du er :)
Høre ut som dere har en skikkelig koselørdag❤️Hvilken film ser dere?

Vi reiste til Spania i går og skal være her i en uke. Så i dag skal vi kose oss i solen og senere dra på aktivitetshus med bowling, minigolf og masse annet. I tillegg gleder jeg meg så masse til Robinson ekspedisjonen ettersom det er med en kjenning der.
Så digg dere må kose dere:)

Vi reiste til Spania i går og skal være her i en uke. Så i dag skal vi kose oss i solen og senere dra på aktivitetshus med bowling, minigolf og masse annet. I tillegg gleder jeg meg så masse til Robinson ekspedisjonen ettersom det er med en kjenning der.

Kos dere masse :)
God ferie!

Back
Topp