Helg

Her skal vi bare slappe av i helga! Ingenting på skjemaet. Kanksje litt baking med de større barna også drive litt ute i hagen om det er vær til det. Sambo var på Ahus idag og om ei uke skal han operes i foten da han har ett brudd som ikke vil gro, vært sånn siden skaden inntraff 13 april. Så har ventet lenge på at det skulle gro av seg selv... God helg, jenterOg gratulerer til dere som har bursdag i morgen

babylykke nr2 skrev:
Eg har bestillt baby;)
Har termin i morgen. Var til jordmor i dag og som sjekka modning. Ho fikk inn to fingre ( Hva det vil si?) og kjente hodet godt. Har mye mer kynnere og det stikker down there.
Så krysser fingrene for at ting skjer snart. Fikk overtidskontroll om en uke, men den vil jeg ikke ha bruk for:)

Det er ihvertfall tegn på at kroppen forbereder seg til fødsel. Jeg har også hatt to cm åpning i over en uke samt at slimproppen gikk forrige helg, men fortsatt ingen baby. Skuffende ;) Nå er jo du litt nærmere termin enn meg så får håpe din fødsel setter i gang i løpet av helgen :) tvi tvi

lillepolly skrev:

Meanrain skrev:

lillepolly skrev:
Jeg skal til foreldrene mine i helgen sammen med kjæresten. Godt å bli vartet opp litt og slippe å lage all maten selv en hel helg! Luksus!!! :) Eneste bekymringen min er senga vi må ligge i, for den er ganske vond for meg nå når jeg er gravid. Kanksje jeg får overtalt de til å la oss ligge i deres seng ;) Hehe... Synes jeg ser trynet til pappa når jeg foreslår det :p Må vel pakke ferdig fødebagen og ta den med selv om jeg ikke tror jeg får bruk for den før om et par uker ;) Er 39 uker idag! Synes det er fantastisk å tenke på. Nå skal jeg straks glefse i meg restene av en brownies jeg lagde i går 
GOD HELG!!!! :)

Oii! Da har vi termin på samme dato! Trur heller ikkje babyen her kjem til å komme før om eit par veker, men lov å håpe! God helg!! :-)

Har vi? :) Ser tickeren din er litt feil ;) Min er værtfall 24. september. Ikke mange tickere som regner 40 + 3 :p Jeg har tippet at han kommer 29. september her. Dagen før fullmåne, hehe ;) Hvor skal du føde? Jeg skal føde i Ålesund! :)

Ja, tickeren er feil, sjølv om eg la inn rett dato for termin, merkelig nok. Så ana ikkje kva som har skjedd :p Vi har visst ikkje termin på samme dato likevel, eg har den 23. september, men er jo ganske nært likevel da ;) Godt mulig dei kjem rundt tida det er fullmåne ja. Skjønnar ikkje korleis det kan ha innvirkning men :p Skal også føde på sjukehuset i Ålesund, so kanskje vi møtast da :-)

Nei, håper ikke det kommer no baby denne helga.. Passer mye bedre neste helg! Da har jeg kanskje fått ut fingeren og fått ordnet klart det meste :) i kveld får jeg besøk av to venninner, og vi skal spise junkfood!! Haha, det blir herlig :) resten av helgen må jeg bruke på å piske gubben rundt til å få ferdig saker og ting.. Vi får se åssen det går :/ god helg, alle sammen!

De fleste tickerene regner et svangerskap som 40 uker. 
Noen steder i Norge regner de enda 40+2, men det "nye" er 40+3. Men ikke alle leger/ jormødre/ sykehus har begynt med den nye utregningen enda. 
Derfor blir det ofte litt forskjeller =) 
Jeg og ei venninne har termin med tre dagers mellomrom, men bare to dagers forskjell på hvor langt vi har kommet i sv.skapet
Vi bor i to forskjellige byer.

Meanrain skrev:

lillepolly skrev:

Meanrain skrev:

lillepolly skrev:
Jeg skal til foreldrene mine i helgen sammen med kjæresten. Godt å bli vartet opp litt og slippe å lage all maten selv en hel helg! Luksus!!! :) Eneste bekymringen min er senga vi må ligge i, for den er ganske vond for meg nå når jeg er gravid. Kanksje jeg får overtalt de til å la oss ligge i deres seng ;) Hehe... Synes jeg ser trynet til pappa når jeg foreslår det :p Må vel pakke ferdig fødebagen og ta den med selv om jeg ikke tror jeg får bruk for den før om et par uker ;) Er 39 uker idag! Synes det er fantastisk å tenke på. Nå skal jeg straks glefse i meg restene av en brownies jeg lagde i går 
GOD HELG!!!! :)

Oii! Da har vi termin på samme dato! Trur heller ikkje babyen her kjem til å komme før om eit par veker, men lov å håpe! God helg!! :-)

Har vi? :) Ser tickeren din er litt feil ;) Min er værtfall 24. september. Ikke mange tickere som regner 40 + 3 :p Jeg har tippet at han kommer 29. september her. Dagen før fullmåne, hehe ;) Hvor skal du føde? Jeg skal føde i Ålesund! :)

Ja, tickeren er feil, sjølv om eg la inn rett dato for termin, merkelig nok. Så ana ikkje kva som har skjedd :p Vi har visst ikkje termin på samme dato likevel, eg har den 23. september, men er jo ganske nært likevel da ;) Godt mulig dei kjem rundt tida det er fullmåne ja. Skjønnar ikkje korleis det kan ha innvirkning men :p Skal også føde på sjukehuset i Ålesund, so kanskje vi møtast da :-)

Ja da kan det hende vi møtes :) Lykke til med siste innspurt! Jeg forbereder meg på å gå på overtid, men vi får vel se hva som skjer ;) Fullmåne eller ei...

Back
Topp