Helg

Miss Independent

Elsker forumet

Da var helgen her  Hva skal dere finne på?

Det er festival her i byen i helgen, så vi tar turen innom imorgen. Men jeg for min del har bestilt baby i helgen - så håper jeg får bestillingen min!!! 

Flere som har "bestilt" baby i helgen? 

God helg, alle sammen!!

Nei, babyen får ikke komme i helgen her altså! 
Hehe
Nå har vi avtalt barnevakt for storebror i kveld og til i morgen og skal på kino og ut på middag med gode venner etterpå. 
Vi er egentlig ikke helt klare med alt det praktiske enda, og mamma er bortreist i helgen (hun jobber som barnepleier på barsel/ føden og skal etter planen være med på fødselen!)
Så her blir det en rolig kjærestekveld og kos med storebror resten av helgen. 
Jeg baker rundstykker nå og så er vi vel egentlig nødt til å rydde litt i boden osv i løpet av helgen, kjøre et lass med søppel og litt slikt =) 

GOD HELG!

Ja dersom det passer. 
Som barnepleier da, egentlig ikke som mor :-p
Hun har vært med på å ta i mot alle barnebarna sine og fikk være med hele veien sist. 
Hun fikk til og med være med inn på operasjonen da det endte slik til slutt og var den som bar storebror ut og til sjekk etterpå =)

Fru H skrev:
Ja dersom det passer. 
Som barnepleier da, egentlig ikke som mor :-p
Hun har vært med på å ta i mot alle barnebarna sine og fikk være med hele veien sist. 
Hun fikk til og med være med inn på operasjonen da det endte slik til slutt og var den som bar storebror ut og til sjekk etterpå =)

Det høres jo koselig ut! 

Har alltid lyst å ha mamma med - iallefall på 1 fødsel men pga avstanden mellom oss så tror ikke det vil skje. Mannen er ikke såååå begeistret over ideen da men...Jaja, slipper å ta den diskusjonen for denne gangen.

jeg har også bestilt baby i helgen!!!! Kjenner litt murringer i ryggen i dag så kanskje jeg er så heldig at det tar seg opp.. Eller kanskje det bare er ønsketenkning?!?

Vi har et ganske nært forhold egentlig. 
Og så var jeg med da min eldste søster fødte for snart 11 år siden og så da at min mor klarte å ta rollen som barnepleier godt, og ikke ble en hysterisk mor som ble redd for datra si :-p
Det har mye å si da!
Det var betryggende å ha henne der sist, men hun trakk seg mye unna også da fødselen drøyde så lenge. Hun har nok sett mange nok fødende til å vite at det er godt for paret å ha egentid!

¤BabySunshine¤ skrev:
jeg har også bestilt baby i helgen!!!! Kjenner litt murringer i ryggen i dag så kanskje jeg er så heldig at det tar seg opp.. Eller kanskje det bare er ønsketenkning?!?

Har hatt en del igår og idag - pluss nedpress fra helvette. Må bokstavelig talt holde/støtte magen når jeg går for det føles som om noe skal ut...

Hadde jeg bare kunne bestille når hun skulle komme:) jeg har hatt 3 kvelder med voldsom nedpress og kynnere eller ka det nå er, hard mage og stikkinger/ strålingen ned i foten . Er 38 uker i dag, så kam vel ikke forvente noe enda. Men lov å håpe:)

Jeg skal til foreldrene mine i helgen sammen med kjæresten. Godt å bli vartet opp litt og slippe å lage all maten selv en hel helg! Luksus!!! :) Eneste bekymringen min er senga vi må ligge i, for den er ganske vond for meg nå når jeg er gravid. Kanksje jeg får overtalt de til å la oss ligge i deres seng ;) Hehe... Synes jeg ser trynet til pappa når jeg foreslår det :p Må vel pakke ferdig fødebagen og ta den med selv om jeg ikke tror jeg får bruk for den før om et par uker ;) Er 39 uker idag! Synes det er fantastisk å tenke på. Nå skal jeg straks glefse i meg restene av en brownies jeg lagde i går 
GOD HELG!!!! :)

Håper på baby ja:-)

Tru det eller ei, men i helga har eg planer om å knipe igjen
 Eg har bursdag i morgon, og vil helst at lille skal få sin eigen dag.. Så fra mandag igjen er eg klar til å føde 
Ellers har eg ingen planer for helga.. Berre slappe av igrunn.. 

I dag har jeg vært hos legen på ny kontroll. All tegn på UVI var borte, så det var greit å få bekreftet. Litt høy vektoppgang syntes jeg (1,5 kg på 1 uke), men det var helt ok i følge legen med tanke på hvor langt jeg har kommet nå.
Etterpå tok jeg turen innom Vitusapoteket og hentet babyboksen der (3 av 4 gratispakker er i hus! mangler bare å hente rimi sin) og snopte samtidig med meg litt avent-produkter siden de har 3 for 2 på disse nå, og så en tur på sparkjøp for å kjøpe en gardinkappe til kjøkkenvinduet.
I helgen blir det playdate hos en av kompisene til Alexander fra barnehagen, og så kommer visst mormor og morfar til mannen min på besøk på søndag siden mannen min hadde bursdag i går. Så blir muligens litt baking på meg også i helgen. Regner ikke med ostekaka jeg laget i går overlever så lenge.. hehe.

Hadde igrunnen bestilt baby senest i går,men neida...Jeg fyller 30 i morgen,så syns egentlig hun kan komme i løpet av dagen eller vente til søndag??Syns og babyen fortjener sin egen dag-ikke måtte dele med mamman sin?? Har mye "strekksmerter" og nedpress,men kroppen lurer meg hele tiden,så jeg har gitt opp å kjenne etter nå egentlig.Hun får komme når hun vil!!Så det blir nok en rolig helg her.Med mindre det blir fødsel,da?? God helg alle sammen!!

Jeg har egentlig planer om å dra i et bryllup i morgen, men jeg har blitt forkjølet, så får se an formen. Er også av dem som synes fødsel ihvertfall kan vente til over helgen, ettersom jeg helst ser at formen tar seg opp litt før det skjer noe... To uker til termin enda da, og regner ikke med at han kommer noe før tiden.

God helg til alle - fødsel eller ei!

Har også "bestilt" baby ja :) Men må vaske litt hus først ihvertfall.. hehe. Har uansett ikkje termin før neste søndag, så tviler egentlig..

lillepolly skrev:
Jeg skal til foreldrene mine i helgen sammen med kjæresten. Godt å bli vartet opp litt og slippe å lage all maten selv en hel helg! Luksus!!! :) Eneste bekymringen min er senga vi må ligge i, for den er ganske vond for meg nå når jeg er gravid. Kanksje jeg får overtalt de til å la oss ligge i deres seng ;) Hehe... Synes jeg ser trynet til pappa når jeg foreslår det :p Må vel pakke ferdig fødebagen og ta den med selv om jeg ikke tror jeg får bruk for den før om et par uker ;) Er 39 uker idag! Synes det er fantastisk å tenke på. Nå skal jeg straks glefse i meg restene av en brownies jeg lagde i går 

Oii! Da har vi termin på samme dato! Trur heller ikkje babyen her kjem til å komme før om eit par veker, men lov å håpe! God helg!! :-)

Hali skrev:

¤BabySunshine¤ skrev:

Har hatt en del igår og idag - pluss nedpress fra helvette. Må bokstavelig talt holde/støtte magen når jeg går for det føles som om noe skal ut...

Her dabbet det av gitt.. Må nok belage meg på en helg uten fødsel.. Håper du har bedre hell enn meg .. ;)

Eg har bestillt baby;)
Har termin i morgen. Var til jordmor i dag og som sjekka modning. Ho fikk inn to fingre ( Hva det vil si?) og kjente hodet godt. Har mye mer kynnere og det stikker down there.
Så krysser fingrene for at ting skjer snart. Fikk overtidskontroll om en uke, men den vil jeg ikke ha bruk for:)

Meanrain skrev:

lillepolly skrev:

Oii! Da har vi termin på samme dato! Trur heller ikkje babyen her kjem til å komme før om eit par veker, men lov å håpe! God helg!! :-)

Har vi? :) Ser tickeren din er litt feil ;) Min er værtfall 24. september. Ikke mange tickere som regner 40 + 3 :p Jeg har tippet at han kommer 29. september her. Dagen før fullmåne, hehe ;) Hvor skal du føde? Jeg skal føde i Ålesund! :)

Back
Topp