Helg

Bebi86

Betatt av forumet
Hva er planen deres for helga? Jeg har brukt morgenen på å vaske hele leiligheten :) Nå må jeg vel kaste meg over skolearbeid!

emoticon SERIØST!??????? er det i det hele tatt mulig??
tror jeg ville satt meg ned med han for å høre hva han virkelig vil! kreve et ordentlig svar å få prata ut litt! enten sitter dere igjen med å få klarna lufta og kan gå videre med hverandre, eller så kan du droppe all drama og fokusere på deg selv og barnet!
sånnt drama bør du holde deg for god til!

Sender deg en gigaklem!!!!!!!!!!!

Dette høres helt utrolig ut. Jeg hadde gjort meg ferdig med barnefar og familien hans. Og forberedt meg på å være alenemor. Men ikke tenk på at du har ødelagt livet ditt. Det ordner seg!

Oi ser at hovedinnlegget er redigert. Mannen er på trening med hunden og jeg og ungene koser oss hjemme.

Sorry, jeg tok det bort tilfelle det skulle bli enda mer drama ut av det på en måte. Men takk for støttende kommentarer! jeg har gjort meg klar for å bli alene mor allerede, han ønsker å være en del av det hele så jeg kan ikke nekta han. Jeg har hatt den samtalen flere ganger, jeg har til og med sagt "om du ikke er klar så klare jeg dette alene" fordi jeg er så såret av det hele.

Men han har rett til å være en del av det og, han ønsker å være med på ultralyd osv og sier han vil være der for meg gjennom alt. Det vil nå vise seg med tid hva som skjer, han har jo heller ikke jobb nå så på den måten får jeg ikke noe økonomisk støtte fra han.

Jeg kommer ikke til å sette en fot inni huset til familien hans før jeg har fått en unnskyldning, jeg fortjener ikke det tullet der. Hun vet ikke hva som har skjedd og jeg ba dem begge prate med hverandre for å klarne opp i hva som egentlig har skjedd her. 

Jeg vil jo ikke ta i fra barnet mitt rett til å ha en far og hans familie, men da må de selvfølgelig ønske det selv. 

Her er det tydeligvis et eller annet som ikke er som det skal, uten at jeg vet nøyaktig hva det er.. Du virker som ei tøff jente, så jeg håper du ikke lar deg knekke! Jeg har trua på deg :-))

Back
Topp