Helg!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Herlig med helg selvom jeg har hatt endel fri denne uken!
I ettermiddag reiser jeg til Oslo med to venninner for å besøke ei venninne der =) 
Gleder meg helt utrolig mye. 
Håper alle får en fin helg!
 
Kos deg på venninnetur :)

Alltid noe spesielt med helg, synes jeg. Selv om jeg er i permisjon :)

Her er det regnstorm, så Eveline sover inne i gangen idag, og jeg koser meg med en kopp te og litt ost og kjeks med fyr i ovnen :) herlig!

Ikveld blir det bare avslapping, og i morgen skal jeg ha med barna til en jeg gikk på Høgskolen sammen med. Hun har en jente på 5 og det kommer en annen jente på 4 dit, så da håper jeg jentene finner tonen sammen :)
 
Så koselig =) 

Åå, jeg gleder meg til permisjon! Eller til babytiden da, hehe. 
Hun vi skal besøke skal også ha baby i september, og jeg kjenner ei som skal ha nå, og ei i august! Så har jeg jammen meg fått vite om enda ei som skal ha en gang litt senere enn oss. 
LYKKE! mange og trille med og mange barn som kan bli gode venner
 
Kos deg i Oslo Fru H! :)

Her har vi nesten hatt julaften i dag. Barna har en gammeltante i Spania, som ikke sender gaver til jul og bursdager. I stedet har hun med seg et lass med gaver når hun en gang i året kommer til Norge. Vi aner aldri når hun kommer, så plutselig i dag tidlig bare sto hun på døren med mengder med gaver til ungene. Massevis med nydelige klær, leker og godterier, så barna er selvsagt helt ville. 
 
Åå, for en herlig overraskelse da =) 
 
Så koselig med venninnetur FruH :) Moro at det er så mange som venter barn otreng samtidig da :) jeg har og vært heldig å ha mange rundt meg som fikk omtrent samtidig som jeg fikk både Linus og Viljar. Det som er ekstra moro er at det er de samme som fikk begge gangene. Så vi har hatt barsel/gravidtreff  over en periode på 4 år :) 

jeg har savnet permisjonstiden, men etter å ha sittet hjemme med Viljar hele denne uka pga vannkopper kjenner jeg at det er deilig å være ferdig og treffe folk og gjøre noe om dagene. men klart, er jo noe annet med en baby, og ikke minst når man er låst inne pga sykdom. Spent å se om jeg får gått på skolen på mandag, eller om jeg må være hjemme da og. vannkoppene begynner tørke inn, men det er enda ett par stykk som har væske i seg. 

Så moro med jul og bursdag på en gang da Sukkertopp :) kan tenke meg barne syns det er stas :)

Idag har jeg 11 åring i hus :) For 11 år siden ble jeg 2barnsmor. Og på akkurat dette tidspunktet lå jeg med kraftige rier, pressetrang men bare 7cm åpning. hjertelyden til babyen begynte bli faretruende lav, så om 20 min ble det besluttet katastrofeks, og 16.39 var han ute. Gikk 12 min fra de besluttet å ta ks nede på fødestua, til babyen var ute av magen på operasjonsstua. Så det gikk rimelig fort. 
Så idag har jeg bakt kaker, og laget favoritten hans pannekaker til middag. Skal ikke ha noe stor fest idag, for vi har så liten familie at når noen melder avbud er det ikek så mange igjen, og søsteren min har kjøpt hus, og idag overtok de nølkene og begynner flytte inn. Så da er det bare mammaen min og stefaren min igjen av familie, så de kommer en tur om en liten stund så bursdagsbanet hvertfall føler han har bursdag. Han er helt i skyene, for bestevennen som bodde i samme blokkinngang som oss og gikk i klassen hans flyttet langt avgårde for snart 1 år siden. Men gjett hvem som er på besøk idag. Jo bestevennen :) det var nok den beste bursdagsgaven han kunne fått :) 

http://www.nordlys.no/vis/personalia/greetings/3429403


God helg dere herlige november 08 jenter :) 

  (slengkyss)

 
Gratulere så mye med 11-åring!!!
 
2x 24November: Gratulerer så masse med 11-åring! :) Pen gutt du har. :)
 
Så moro med gavedryss Sukkertopp :) tøft å dra helt fra Spania til dere uten å vite sikkert at dere er hjemme da!

Gratulerer med eldstegutten din 2x24N :)
 


*trinemor* skrev:
Så moro med gavedryss Sukkertopp :) tøft å dra helt fra Spania til dere uten å vite sikkert at dere er hjemme da!

Gratulerer med eldstegutten din 2x24N :)


Neida, gammeltante har stor slekt her, hun skal ikke sove til oss eller noe. Hun hadde nok bare lagt igjen gavene hos noen andre om vi ikke var hjemme. Jeg antar at hun sier i fra litt på forhånd til de hun skal overnatte hos, men jeg ville ikke satt penger på det. Hun er ikke verdens ryddigste person. :P Hun har med et gavelass til alle ungene i slekten, hvordan hun får det med på flyet er et stort mysterium.
 
Back
Topp