HELG!!

Heidi10+12

Gift med forumet
åh det her blir en suuuuper helg!

Fredag:
- jeg og Johanne reiser nå til ei venninde og gutten hennes på 4 mnd.
- vi resiser til mamma og pappa(som ikke er hjemme)og er deri helga!
og dit kommer søstra mi. så vi skal spise taco, drikke vin og kose oss!

Lørdag:
- samboer`n kommer og henter snuppa og skal ha hu alene noen timer for første gang![:D]
- så reiser jeg og søster`n på SPA!! 1time masasje og bobblebad!![:)]
- så hjem til mamma og pappa igjen og spise god lunsj..
- så kommer samboer`n med snuppa og reiser igjen på jakt!
- og resten av dagen skal nok tante leke med snuppa!

søndag:
søster`n, Johanne og jeg reiser til hamar og skal bade i ankerskogen.
så besøke mormor/oldemor..
så hjem igjen og slappe av på kvelden sammen med samboer`n og god mat!!

så.. hva er deres planer???

høres supert ut !

Høres ut som en fiiiin helg ja [:D]

Her får vi besøk av foreldrene mine, de har ikke sett snuppa siden jula, og jeg gleder meg til å vise fram alt hun har lært siden da [;)] Skal kose oss med kinamat ikveld, og trilletur i byen imorgen (håper stormen stilner [8D])

Og imorgen annonseres leiligheten vår i avisen. Gleder meg til å se [:D]

GOD HELG!

ORIGINAL: Vesten

høres supert ut !

Sign!:)

Ingen store planer her. Treffe ei venninne, babysvømming og besøke mine foreldre og sambos foreldre:)

Her skal også pappaen i ilden. Og ha Edda heile helga aleine. Det går så fint at. Ho er jo stolt som ein hane når ho får henge på skuldra hans[:D]

Fredag kl 19: Flyet mitt går til Bergen.
Fredag kl 20: Ankommer Bergen.
Fredag kl 21: Ankommer Finnegans.
Fredag kl 21.05: Bestiller meg ei øl.
Fredag kl 23/24: Brisen, OBS OBS! Må passe meg for fyllesjuke. GÅ HEIM NO!

Laurdag: Dilling og dalling i Bergen. Og PARTY PARTY på kvelden.

Søndag: ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzz.............!

Hørtes ut som ei fantastisk helg ;D

Fredag:
- Lese litt Arbeidsrett
- Leke med Oliver
- Spise god mat med min kjære
- Sitte på BV
- Kanskje ta et glass vin til kvelds
- Kanskje se en film

Lørdag:
- Være hjemme med Oliver mens Lars er på jobb
- Vaske stue + gang
- Kanskje gå en tur hvis det ikke er for glatt
- Spise god mat med min kjære
- Blir nok litt godis også

Søndag:
- Slappe av
- Vaske kjøkken + bad

ha'kke så mange planerk, men har lyst å dra på reiselivs messen på lørdag![:)] Tviler egentlig på at eg får me meg gubben på det[:'(]

Åh, spa! Kjente jeg blei litt misunnelig nå ja...

I dag skal vi på musikk fra livets begynnelse - Veslemøy storkoser seg når vi er der [:D] Tenkte å gå en tur nå straks sånn at ho får sove litt først (burde logge av BV nå ja...)
Etter musikken skal vi en tur innom mamma og pappa for slippe inn katta og ta inn posten, spennende!
I kveld blir det nok avslapping med god mat og muligens en film. Eventuelt BV fordi samboern må jobbe [8D]

Imorra drar vi til byen (Skien/Porsgrunn) for å se på/kjøpe våtromsplater til badet. Håper å treffe ei venninne på kvelden, kanskje vi kan gå ut og ta et glass vin ellers så kommer ho hit.

Søndag skal vi ut i huset og male og mamma og pappa skal passe snuppehøna.

Ellers kommer søstra til Gjermund hit denna helga (hjem til svigers altså) så vi skal treffes en av dagene, men vet ikke når.
Blir jo noe mat innimellom her også da [8D]

hehe...
Jeg skal ...

JOBBE !!! [8D][:@]

vi står på farta for å snart reise til søstra til samboeren min for å feire hennes bursdag. der er også en liten gutt, han er 13 dager eldre enn Theodor, så de to blir nok å leke litt.... :)

Lørdag blir det husarbeid fra morran av (gode hensikter iallefall, men i praksis..... *håpe,håpe*), kanskje bake noe godt til lunsj, for det kommer kanskje ei venninne innom med de to døtrene hennes. og på kvelden blir det nok en god middag og litt kos...

Søndag tar vi på sparket..... det er alltid noe vi har lyst til å gjøre, så da er det greit å bare ta det på sparket egentlig... :) og hvis vi ikke reiser noen vei er det alltids nok av ting å gjøre her hjemme.... :)

Vi skal kose oss med en vinflaske sammen i kveld, og i morgen skal vi i 30 års-fest til broren til sambo. Har en super venninne som passer lillegutt her hjemme når vi er ute. [:)]
ORIGINAL: Vesten

høres supert ut !

Back
Topp