Helg..

SogS

Forelsket i forumet
Ja da var det endelig helg[:D] jippi, og denne helga har jeg helt fri.. Deilig å ikke jobbe hver helg.
Hva slags planer har dere i helga da?

I dag skal jeg kikke på valper, har planer om å skaffe oss det. Så det ser jeg fem til, ellers skal jeg på julemesse i barnehagen til nevøene til kjærsten min... Håper på å få litt julestemning..
ellers har jeg fått tilbud om å dra en tur på byen, noe jeg gjerne skulle gjort, men desverre er ikke lommeboka helt med meg...[:(] så det spørs om det ikke blir en rolig kveld hjemme.... I morra er det da 2 søndag i advent, og vi er invitert på middag til mamma og pappa[:D] det er så deilig det å komme på middag til andre, for da slipper jeg å ordne i stand noe[;)]
Hehe, vel dette var mine planer for helga..

God helg!!!

Helgen skal kun brukes til å kjøpe julegaver og kose oss hjemme i hverandres selskap.

Skal på julekonsert med Sissel i dag jeg.. Tror det kan bli hyggelig.. Blir sammen boyfrienden, pappa og dama til fattern.
Litt digg å være barnefri også og bare kunne gå ut å kose oss uten bekymringer [:D][:D]

Mannen min jobber 15 timersdager både i dag og i morgen, så jeg har "hjemme alene"-helg.[&o] har nettop kommet fra spinning, og skal nå begynne å sy sengetøy yil den nye barnesenga (1 uke til termin!)[:D][:D]. Så skal jeg skrive sinte brev til Lånekassen[:@][:@][:'(]. i kveld blir det kino med venninnner.[:)] I morgen blir det spinning på morgenen med påfølgende sofaligging.
Har gått opp 25 kilo, så jeg er blitt altfor tung for den myke madrassen min, så jeg må skvise inn en IKEA tur å handle ny madrass. Huff, IKEA på en lørdag formiddag er tortur.[:o]

[:D]har jobbe helg jeg da.. tidlig i dag og i morgen!! ellers så skal jeg kose meg hjemme med mann og barn!! [:D]

Jeg skal jobbe i helgen, nå i kveld og på dagen i morgen. Uff jeg gruer meg, vil helst ligge hjemme i sengen med en pute mellom knærne og slappe av.... (bekkenløsning)

Heisann jenter!

I går var jeg og sønnen min hjemme, vi bakte sjokolade kake og spiste god mat. Min kjære jobber i helgen, så da er det bare å finne på andre koslelige ting uten han. Selv om det er litt ensomt, eller er det hormonene mine som gjør seg tydelig. Når han drar på jobben (han jobber 24 timer i strekk) så sier han: Nå må du ikke gråte vennen. *Fnis* Jeg er totalt håpløs....

I dag skal vi til svigers å spise pizza, min kjære rekker å spise så må han på jobb igjen...sukk! Men det går bra, godt å ha dere da!

Ønsker alle en fortsatt fin helg *klemme*

Kathrine

Huff, er en trist tid. Stefarfaren min (har vært sammen med farmor siden før jeg ble født) døde for noen dager siden. Var ikke syk, men falt og slo hodet i en blomsterkasse [:(] Var absolutt ikke forberedt på at det skulle skje [:(]

Back
Topp