Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
sitter og tenker at jeg må finne på noe middag jeg....
lurer på om vi skal helgrille den svineindrefileten som har ligget et par dager i marinade, eller om den skal spares til i morgen...
det har jeg også!
skal trøkke i meg en kurv når unga er i seng!!! har IKKE lyst til å dele med noen.. hehe...[8D]
Her ble det grillmat til middag.. helgrillet indrefilet av svin med bernaise og pommes frites, så er egentlig mett nå altså... men fortsatt lyst på noe godt!
Er stappmett etter en god grillmiddag her, men tenker fortsatt på godteri og sjokolade gitt... Håpløst! [;)] Burde egentlig heller trene, men tror ikke jeg orker.
Nå har jeg spist "favorittmiddagen" min; Stekt kyllingfilet i biter med creme fraiche m/masse digg krydder i, paprika og squash + taglitelle [:D]
Sambo kan ikke fordra det, så da benytter jeg anledningen når han ikke er hjemme [8D]
Nå venter ei lita skål med smågodt, jordbær og druer... Hvis jeg orker.... [8D][:)]