Helg, mm snop.

Snuppa81

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Nå sitter jeg å koser meg med smågodt, sjokolade...er helg nå og er sååååå godtersyk..Det er tilbud på s¨å snop på obs...

nam, nam!!!

sitter og tenker at jeg må finne på noe middag jeg....
lurer på om vi skal helgrille den svineindrefileten som har ligget et par dager i marinade, eller om den skal spares til i morgen...

mmmmmmmmm fikk lyst på noe godt jeg og nå.. ohh har Jordbær i kjøleskapet....

Løper [;)][:)][:)][:)]

det har jeg også!
skal trøkke i meg en kurv når unga er i seng!!! har IKKE lyst til å dele med noen.. hehe...[8D]

Her ble det grillmat til middag.. helgrillet indrefilet av svin med bernaise og pommes frites, så er egentlig mett nå altså... men fortsatt lyst på noe godt!

Er stappmett etter en god grillmiddag her, men tenker fortsatt på godteri og sjokolade gitt... Håpløst! [;)] Burde egentlig heller trene, men tror ikke jeg orker.

oh, Jeg sitter og venter på at sambo skal komme hjem med mc. donald mat til meg [8D][8D]
Har hatt lyst på det i heiladag [:)]

Nå har jeg spist "favorittmiddagen" min; Stekt kyllingfilet i biter med creme fraiche m/masse digg krydder i, paprika og squash + taglitelle [:D]
Sambo kan ikke fordra det, så da benytter jeg anledningen når han ikke er hjemme [8D]

Nå venter ei lita skål med smågodt, jordbær og druer... Hvis jeg orker.... [8D][:)]

Back
Topp