Helg igjen..

Maiå

Gift med forumet
Så ka ska dokke i helga da??

Min sønn hadde jo diare i går så har isje låv å gå i bhg i dag så eg må ha fri så me ska te byen ein tur.. SHOPPA[:D]

Dokker andre stavanger jenter må kosa dokker på treff, sko gjerna blitt me men min gutt har isje tid te å sitta stille.

Ellers blir kvelden kosing på meg og lille gutt me nachos te kvelds (maen e vekke så då blir det bare oss)

Æsj diare er no dritt!
Her er vi hjemme pga plan dag så snuppa er hjemme. SKal ned til Oslo en tur og kjøpe oss en is tenker jeg[:)]

Skal på barnebursdag, ellers skal vi rydde litt i hagen før vinteren kommer.
Så skal jeg soooove!![:)] 

Egentlig alltfor mye å gjøre i helgen, så tiltaksløs i ukedagene så da blir det trippelt opp
Nå skal jeg male siste strøk på kjøkkenvinduene, gleder meg til å få opp gardinene igjen!! Grunne vinduene på ungene sine rom nå som de ikke kommer hjem på en stund. Vaske huset og håper på italiensk pizza og kino i kveld
I morgen og søndag blir det å legge terrasse, rydde alt rotet utenfor, liste og male resten. Føler vi aldri blir ferdig å pusse opp....
Vel, liker heldigvis at ting går i ett så kan bli en bra helg dette..

Idag får vi besøk av lillebror og vi skal lage pannekaker :) Også er det studikveld for min del.. Imorgen skal vi bytte vask på toalettet og tapetsere og male :) Ellers bare slappe av og ta det helt med ro :) 

Tenkte jeg skulle ta med meg mamma og dra på boligmessa i sunnmørshallen i morgen jeg! Jobben til mannen min stiller ut, så jeg har både fri parkering og gratis inngang [:D]

Men er spent på hvor mye jeg klarer å gå, he he. Bekkenet ga meg en real omgang tidligere i uka da jeg var en times til på kjøpesenteret. Måtte legge meg rett ut da jeg kom hjem! [:'(]

Back
Topp