Helg igjen:)

Fikk ikke det genet jeg, det var brukt opp på mine to søstre, de elsker det:)
Har ikke noe problem med å kjøpe brukt, gjør det mye. Er det å gå rundt å se på alt ræll og slikt jeg ikke liker, så må ha med meg en av dem :)
Haha - her er det moren og søsteren min som eeeelsker det, jeg går ektremt sjelden

Ingen konkrete planer egentlig - slappe av, rydde, kanskje montere litt babystuff, sikkert se kamp; mest sannsynlig ikke i den rekkefølgen :P

Ohh stilig skal du delta:p?

Ja har gledet meg i en evighet!
de som har vært der før har bare komt med positive ting om det.. showet drar rundt i verden :) du kan gå/løpe i ditt tempo, og det er ingen aldergrense :) er fra 10 til 15.00 og det er 5 løp til sammen, du melder deg på ett av dem.. også er det noe konsert greier etter på :)

Ja har gledet meg i en evighet!
de som har vært der før har bare komt med positive ting om det.. showet drar rundt i verden :) du kan gå/løpe i ditt tempo, og det er ingen aldergrense :) er fra 10 til 15.00 og det er 5 løp til sammen, du melder deg på ett av dem.. også er det noe konsert greier etter på :)

Kult!:):) Må kose deg masse og lykke til;)

I kveld ingenting spesielt. Mannen spiller fotballkamp så jeg og hunden koser oss alene. I morgen tror jeg det blir en tur på Smak-festivalen i Tromsø:)

Er i Bergen nå og skal bli til i morgen. Da blir det IKEA på vei hjem, så går vel resten av helga på skruing og montering :)
Ungene skal kose seg med besteforeldrene i helga :D

Er i Bergen nå og skal bli til i morgen. Da blir det IKEA på vei hjem, så går vel resten av helga på skruing og montering :)
Ungene skal kose seg med besteforeldrene i helga :D

Oh Bergen:D Familie her ?:)
Hvor langt unna Bergen bor dere egentlig da:)?

I kveld ingenting spesielt. Mannen spiller fotballkamp så jeg og hunden koser oss alene. I morgen tror jeg det blir en tur på Smak-festivalen i Tromsø:)
Vi var på Smak i dag, myyyye god mat og masse smaksprøver! Men nå ligger jeg strak på senga med et bekken som er vondt.. Langt og gå, mye å smake på;)

Vi var på Smak i dag, myyyye god mat og masse smaksprøver! Men nå ligger jeg strak på senga med et bekken som er vondt.. Langt og gå, mye å smake på;)
Ja det er vel det som blir resultatet her og;) mn MÅ få med meg alle bodene:D

Ja okei.
Bor et stykke fra Knarvik selv, men har nå vært der:P
Vi har som regel alltid hatt 1 overnatting i Bergen uten barn på sommeren siden Jacob var født :)
Og fram til i fjor så stoppa vi alltid i Knarvik å besøkte bestemoren til mannen, men ho døde dessverre i fjor :(
Bergens tradisjonen vår håper jeg vi får fortsette med i mange år til, er en veldig fin by :)

Hvor i Bergen bor du da Synnøve?

Vi har som regel alltid hatt 1 overnatting i Bergen uten barn på sommeren siden Jacob var født :)
Og fram til i fjor så stoppa vi alltid i Knarvik å besøkte bestemoren til mannen, men ho døde dessverre i fjor :(
Bergens tradisjonen vår håper jeg vi får fortsette med i mange år til, er en veldig fin by :)

Hvor i Bergen bor du da Synnøve?
Trist :(
Hvor sover dere nå da:)?

Bor ganske så sentralt. Årstad bydel har vi funnet oss en enebolig.

Trist :(
Hvor sover dere nå da:)?

Bor ganske så sentralt. Årstad bydel har vi funnet oss en enebolig.
Den gangen her så er vi på ett Thon hotell på brygga. Vi har også bodd på Basic hotell Bergen en del ganger å :)
Årstad bydel sier ikke meg så mye :p

Den gangen her så er vi på ett Thon hotell på brygga. Vi har også bodd på Basic hotell Bergen en del ganger å :)
Årstad bydel sier ikke meg så mye :p
Okei, må kose dere:)
Vel, det tar meg ikke mer enn ca. 10-12 min så er jeg på bryggen:P Med bil altså;)

Idag har jeg vært avgårde og dømt stevne. . Resten av helga skal gå til avslapping og oppmanning til å dra til legen på mandag å be om sykemelding. . Etter en tur på føden igår ikveld pga lite liv så fikk jeg beskjed at jordmor der at det nå var påtide og trappe ned på den fysisk krevende jobben.. hun skrev det til og med i journalen min så kommer meg nok ikke unna.. pluss at samboer var ganske enig med henne ;)

Her har vi feiret en måned med twinsa i dag, og nå skal jeg og samboer ut å spise faktisk. Blir rart å dra fra sykehuset og babyene sine, men vi har fått beskjed om å nyte "barnevaktene" mens vi har mulighet. I morgen skal vi i bursdag til lillesøsteren min som ble 18 år i går :)

Back
Topp