Helg hver dag :}

Hahaha, bra man er flere! Har vanvittig craving på sjokolade og potetgull for tiden!! :o

Jeg melder meg inn i gjengen! Pleier alltid å være igjen litt godis fra helgen, og dette porsjonerer jeg fint utover i uka, og passer på at det blir litt hver dag. Stakkars mannen hvis han har vært bortpå! I tillegg er jeg veldig glad i nøtter, kjeks og annet godt så blir litt mer enn det burde Skal sies at jeg hadde svangerskapsdiabetes og etter fødselen er liksom "alt" lov! Jeg som hadde klart å få så gode vaner...
Hehe!! Her og blir jeg veldig irritert hvis mannen har tatt MINE potetgullrester. :P

Skal sies at det er han som kjøper alt det usunne og kommer med hjem med det titt og ofte. Men selv om jeg blir sur der og da så er jeg veldig glad når kvelden kommer og vi har noe godt. :D Sier liksom ikke nei takk. Nei eksisterer ikke i hodet mitt tydeligvis.

Jeg har også tenkt tanken på at jeg har helg hver ukedag. Da spiser jeg sjokolade og kjeks hver dag. Men de to dagene det er helg skjerper jeg meg og spiser lite snop fordi jeg ikke ønsker at datteren min på 3 år skal spise sånt. Må prøve å være et godt forbilde når hun ser meg :P

Jeg har også tenkt tanken på at jeg har helg hver ukedag. Da spiser jeg sjokolade og kjeks hver dag. Men de to dagene det er helg skjerper jeg meg og spiser lite snop fordi jeg ikke ønsker at datteren min på 3 år skal spise sånt. Må prøve å være et godt forbilde når hun ser meg :P
Det er i det minste bra! :) Spiser ikke godteri foran jenta vår på 1,5 og blir sur på gubben hvis han drar fram en pakke kjeks midt i uka med henne til stede. Skikkelig dobbeltmoral da, men tenker at hun ikke har godt av uvanene våre. Og hun er jo lykkelig uten sukker. Bare vi som må ha sukker for å være glade, haha.

I dag har jeg spist kun en havreflarn (riktignok fordi det var den siste i boksen :p) yei me.

b91c9837e5493876be7b1aaf3085c405
Plomme i dag da :p

Jeg har også mer cravings nå enn i svangerskapet..! Hekta på solo og sjokolade. Har prøvd å kutte ned denne uka. I dag har jeg bare spist en eventyr sjolade og skal prøve å holde meg til den :) kan spise 200 gram sjokolade på rappen. Det er ikke normalt.. :D går lange turer hver dag da, så kompenserer litt der

Uff, ikke snakk, det er helt fryktelig! Lille utredes for melkeproteinallergi, så jeg må leve melk- og soyafritt. Det var den sjokoladen, liksom:p Meeen, så kompenserer jeg med så mye annet, da. Stakkars meg kan jo ikke spise sjokolade, så da må jeg nesten kjøpe en pakke boller isteden...og popcorn...og brus...og nøtter... Må seriøst skjerpe meg:eek:

Back
Topp