Helg hver dag :}

Everlasting

Elsker forumet
Septemberlykke 2016
Er det bare meg som trøkker i meg dritt hver dag? :rolleyes:

Har vi ikke brød kan jeg leve på kjeks/potetgullrester og snacks hele dagen. Sørger for middag til familien hver dag, men det er ikke før 17/18.

Tips til sunne og enkle mellommåltider? ♡

Prøver også å kutte ned på melkesjokolade. Har fylt opp lageret med NøttiFrutti, svisker og frukt, alt som kan stabilisere blodsukkernivået :)

Samme her *flau* Godt å høre vi er fler:P Godteri- og potetgullrester er det det går i her også - brødmat frister ikke. Har egentlig ikke noen tips å komme med - trenger det selv:D

Spiser potetgull og smågodt hver dag :o trenger virkelig å skjerpe meg da jeg gikk fra 55 til 85 i svangerskapet og ønsker sårt å få på meg buksene mine igjen :p

Sjokolade er min svakhet nå! Blæ! Prøver å være flink men er ikke lett! Skylder på at det er pga ammingen men nå må jeg slutte

Last edited:
Gud,nei! Her trøkkes set ned på alt mulig dritt! Jeg skjemmes virkelig :/ også tenker jeg hver gang at " dette fortjener jeg virkelig i dag!"

Er jo mer sugen på dritt nå enn da jeg var gravid :/

Har mer cravings nå enn når jeg var gravid! Kjemper mot gul brus og sjokomelk absitinser hver dag:p

Hehe! Godt vi er flere!! ;) jeg har så sykt søtsug og spiser sjokolade hver dag- aldri vært så sjokoladesjuk noengang! Ellers går det i boller, muffins, kjeks og potetgull! Mye verre enn når jeg var gravid - og føler jeg kan unne meg selv alt nå, Hehe! Må snart skjerpe meg!

Helt enig, craver også mer usunt nå enn i svangerskapet! Går det over i morsmelka egentlig??

Det verste er at jeg passer inn i mine skinny jeans fra før graviditeten, så da tenker jeg liksom at "litt" godis ikke gjør noe. xD Men det er jo ikke bare litt! Spiste tre "Sjokoklem" på rappen nå. :rolleyes: Sykt gode da!

Sjelden på trilletur også. Fader. Må ta meg sammen. Men DIGG at vi er flere :D

Helt enig, craver også mer usunt nå enn i svangerskapet! Går det over i morsmelka egentlig??

Det verste er at jeg passer inn i mine skinny jeans fra før graviditeten, så da tenker jeg liksom at "litt" godis ikke gjør noe. xD Men det er jo ikke bare litt! Spiste tre "Sjokoklem" på rappen nå. :rolleyes: Sykt gode da!

Sjelden på trilletur også. Fader. Må ta meg sammen. Men DIGG at vi er flere :D

Hahaha!!!! :) ;)

Uff, ja. Forrige graviditet gikk jeg opp 35 kg uten å ha spesielt usunt kosthold, og etter fødsel mista jeg helt lyst på godis og usunn mat. Måtte jobbe for å huske å spise fast, kunne fort glemme det eller ikke kjenne meg sulten før jeg ble svimmel og kom på at jeg ikke hadde spist siden frokost. Gikk ned 40 kg (fra rett-før-fødsel-vekt) på litt over et halvt år. Denne gang gikk jeg opp i underkant av 30 kg, men har mye mer overskudd og er generelt gladere denne gang, og har dermed mer matlyst og lyst til å kose meg. Tror ikke kiloene raser av like fort denne gang.

Jeg har ikke spist godis på 6 uker;-) har tatt litt is og kake, siden vi har feira bursdager og hvert på besøk. Brus har jeg ikke turt røre, men det går alt for mye solbærsaft:-( så dekker vel søtsuget der:-P gått ned alle svangerskaps kilo (20kg) pluss att vekta vipper på pluss/minus 1-2kg under start vekta:-)

Jeg har ikke spist godis på 6 uker;-) har tatt litt is og kake, siden vi har feira bursdager og hvert på besøk. Brus har jeg ikke turt røre, men det går alt for mye solbærsaft:-( så dekker vel søtsuget der:-P gått ned alle svangerskaps kilo (20kg) pluss att vekta vipper på pluss/minus 1-2kg under start vekta:-)
Sykt bra!! Du hadde bare bestemt deg? Eller er du ikke en godtergris kanskje? :p Veldig imponerende. Litt is og kake på besøk er helt innenfor synes jeg.

Sykt bra!! Du hadde bare bestemt deg? Eller er du ikke en godtergris kanskje? :p Veldig imponerende. Litt is og kake på besøk er helt innenfor synes jeg.

Nei og ja:-P skulle regulere inntaket var planen, det ble kutt fult uten att det var en del av planen;-)

Men godtegris det er jeg, av hele mitt hjerte:-P en ekte stapper uten selvkontroll:-O så er overrasket att jeg gikk fra 100% godtemomser til null lyst:-)

Åhh jaaa! Haha :D Det er helt håpløst her i gården.... Både mannen og jeg er hjemme med lille, og vi spiser IKKE bra mat... Noenganger kan det gå lang tid mellom hver gang vi spiser også. Dette har da pågått i snart tre måneder...:confused:

Jeg bruker å spise druer, div nøtter, annen frukt, yoghurt, knekkebrød, grøt som mellommåltid når jeg skal holde meg unna usunt. Men supplerer med sjokkis og is og annet godt rett som det er :p

Jeg melder meg inn i gjengen! Pleier alltid å være igjen litt godis fra helgen, og dette porsjonerer jeg fint utover i uka, og passer på at det blir litt hver dag. Stakkars mannen hvis han har vært bortpå! I tillegg er jeg veldig glad i nøtter, kjeks og annet godt så blir litt mer enn det burde Skal sies at jeg hadde svangerskapsdiabetes og etter fødselen er liksom "alt" lov! Jeg som hadde klart å få så gode vaner...

Back
Topp